Khamis, 4 Ogos 2011

PAKEJ SKIM PENIPUAN POLITIKAL PUAK SO-SIALis.

Golden Dragon avatarBLOGER medaninfokita (MIK) telah menulis mengenai kisah 9 Nyawa Ajaib Anwar Ibrahim. Memang menarik. Nanti hambe berikan pautannya kepada para pembaca sekelian. Artikel berbentuk sedemikian sudah sepatutnya diperbanyakkan. Selain menganalisa mengenai isu-isu kontemporari, rentetan peristiwa-peristiwa lepas juga amat perlu dianalisakan. Pembangkang masih menggunakan modus operandi yang sama sejak sebelum merdeka untuk menggulingkan UMNO / BARISAN NASIONAL. Pembangkang masih lagi menawarkan dan menjual Pakej Skim Penipuan Politikal lapuk yang dikitar-semula.




KISAH 9 NYAWA AJAIB ANWAR IBRAHIM -blog medaninfokita


PAKEJ SKIM PENIPUAN POLITIKAL PEMBANGKANG.


Ringkasnya di bawah ini dinyatakan penipuan-penipuan Politikal Utama yang dilakukan oleh pembangkang sejak sebelum dan pasca 2008.

  1. BERSIH / BEERSHIT RM200 merupakan salah satu Pakej Skim Penipuan Politikal Pembangkang pasca 2008 selepas berjaya menjualnya kepada rakyat sebelum 2008. Temanya adalah sama yakni membuat tuntutan palsu kepada SPR bertujuan memberikan imej buruk kepada SPR seterusnya menjayakan Skim Penipuan Politikal yang lain. Telah dibuktikan bahawa lapan tuntutan BERSHIT RM200 merupakan penipuan di siang hari dan alasan yang sengaja di reka.

  2. BUKU JINGGA merupakan penipuan pembangkang mengenai Pakej Ekonomi semata-mata untuk menyaingi MODEL EKONOMI BARU yang terkandung di dalam PELAN TRANSFORMASI EKONOMI (Pasca 2008) bagi menggantikan DASAR PEMBANGUNAN NEGARA (1991) DASAR EKONOMI BARU(1974) yang telah menerima banyak kritikan walaupun ianya merupakan sebuah pakej sosioekonomi bersifat menyusun semula strusktur masyarakat rakyat Malaysia berbilang kaum. Ianya ditentang hebat oleh DAP sebagai sebuah wadah SOSIALISMA yang sentiasa mencurigai apasaja kebaikan kerajaan yang bukan SOSIALISMA.

  3. KETUANAN RAKYAT adalah slogan propaganda pembangkang bagi mengatasi kepopulartiti KONSEP 1 MALAYSIA yang dihidupakn kembali dan bertujuan meremehkan KETUANAN MELAYU dan SOSIAL KONTRAK yang telah lama dipersetujui oleh generasi lama sebelum merdeka dan menjadi asas kepada pembinaan MALAYSIA MODEN. KETUANAN MELAYU / SOSIAL KONTRAK bukanlah bermaksud RASISMA tetapi ianya hanya sekadar penekanan sejarah ketamaddunan awal kependudukan Melayu di Tanah Melayu. DAP yang SOSIALIS menggunakan isu ini untuk membangkitkan RASISMA di kalangan pengundi Cina dan India yang ULTRA KIASU dan CAUVINISTIK. KETUANAN RAKYAT pula merupakan slogan lama KOMUNISMA yang pernah diperjuangkan oleh PKM kerana mahu menubuhkan sebuah negara KOMUNISMA.

  4. NEGARA KEBAJIKAN adalah slogan propaganda bersifat REVOLUSIONER KOMUNISMA yang diberikan nafas baru melalui SIJIL HALAL PAS. Konsep NEGARA KEBAJIKAN pembangkang adalah lebih menjurus kepada dasar-dasar dan nilai-nilai SOSIALISMA mengikut PIAGAM SOCIALIST INTERNATIONALE. Kerajaan BN telah lama mengamalkan Dasar Ekonomi Campuran yang meberikan penekanan kepada kebajikan rkayat melalui pemberian subsidi barangan keperluan, mekanisma pengawalan harga barangan keperluan dan polisi-polisi Fiskal di dalam BELANJAWAN NEGARA. 

  5. C.A.T / KREDIBILITI, AKAUNTABILITI KETELUSAN yang menghentam dan membalun PDRM, SPRM dan kerajaan BN dalam soal amalan rasuah yang diperbesarkan oleh pembangkang. INDEKS RASUAH yang dikeluarkan oleh SOCIALIST INTERNATIONALE digunakan dalam propaganda pembangkang sedangkan kredibiliti  INDEKS tersebut begitu meragukan kerana hanya digunakan oleh SOCIALIST INTERNATIONALE yang bersifat prejudis terhadap negara-negara yang bukan SOSIALISMA seperti MALAYSIA dan bukannya suatu INDEKS yang digunapakai oleh dunia.
SKIM PENIPUAN POLITIKAL PEMBANGKANG yang selalu dikitar semula ialah mengenai soal RASISMA. Pembangkang menuduh UMNO mengamalkan Dasar Rasisma melalui DASAR EKONOMI BARU dan menyalahgunakan pemberian kontrak untuk Bumiputera bagi kegunaan para pemimpin dan ahli UMNO sahaja. 

Sebetulnya, DEB telah banyak membantu golongan usahawan Cina dalam perniagaan mereka hasil daripada peningkatan ekonomi dan kuasa beli Bumiputera. Usahawan Cina lah yang paling mendapat keuntungan daripada DEB berbanding Bumiputera sendiri. Pemansuhan DEB sebenarnya banyak merugikan peniaga Cina. Akibatnya, peniaga Cina kini mengalami Krisi Sindrom Penafian yang amat teruk. 

DEB banyak membuka peluang pekerjaan kepada Bumiputera dan ini memberikan peningkatan Kuasa Beli Bumiputera yang membantu persatuan-persatuan perniagaan Cina untuk maju. DEB juga berjaya mengimbangi penguasaan ekonomi daripada dikuasai oleh etnik tertentu sahaja sepertimana yang berlaku pada masa kini di Selangor, Pulau Pinang , Kedah dan Kelantan. Di Kelantan kegiatan ekonomi dikuasai oleh kroni-kroni tertentu puak PAS sahaja manakala rakyat pendapatan rendah lebih banyak mengharapkan bantuan daripada kerajaan Pusat atau melakukan migrasi ke negeri-negeri di bawah pentadbiran BN.

Kelembapan kegiatan ekonomi sekarang adalah akibat DEB dimansuhkan. Bumiputera yang merupakan kumpulan pembeli yang terbesar telah kehilangan banyak PARITI KUASA MEMBELI manakala etnik India dan Cina yang Ultra Kiasu dan Cauvinistik terus menerus menaikkan harga barangan dan perkhidmatan akibat jualan yang lembab.

SKIM PENIPUAN POLITIKAL PEMBANGKANG TELAH MENYUMBANG HAMPIR 80% KEPADA KELEMBABAN EKONOMI SETEMPAT DAN MENGURANGKAN DAYA SAING NEGARA MELALUI KEMPEN-KEMPEN MENCEMARKAN NAMABAIK NEGARA DI LUAR NEGARA DAN DEMONSTRASI JALANAN.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...