Rabu, 3 Ogos 2011

TERCIRIT MALASNYAKINI KENA BELASAH DENGAN DOUBLE Y & BLOGER PRO KERAJAAN

Golden Dragon avatarJOM KITA GELAKKAN MALASNYAKINI yang sedang di belasah teruk oleh bloger Double Y dan bloger pro kerajaan mengenai isu mykad PR . Ada enam entri  berturutan yang Double Y membelasah Malasnyakini mengenai isu mykad. Pembelasahan Double Y sungguh kejam dan tidak berperiblogeran. Pembelasahan sebegitu memang sepatutnya diberikan kepada portal yang kuat berbohong seperti Malasnyakini.Malasnyakini telah memutarbelitkan isu MYKAD PR dan MYKAD BIRU MISMAH dan beberapa nama lagi seperti RITA dan SAIFUDDIN serta mendakwa SPR & JPN bekerjasama memasukkan pengundi-pengundi hantu dengan membuat kelulusan segera empat jam ! Empat jam tau , bukan empat init, empat saat mahupun duapuluh empat jam. Begitulah tekunnya portl pembangkang seperti Malasnyakini melakukan pembohongan dan penyelewengan lapuran.


Untuk kemudahan pembacaan dan rekod, saya susunkan di sini pautan-pautan entri Double Y yang membelasah Malasnyakini. Dengarkabar, penulis Malasnyakini yang mula-mula menerbitkan cerita yang tidak beretika itu sedang menangis di tepi lombong keran tidak tahan di belasah teruk. 

Entri-entri DOUBLE Y yang membelasah Malasnyakini dalam isu MYKAD.







Korang baca ler penerangan dan penjelasan yang diberikan oleh Double Y tersebut dan ikutilah dari masa ke semasa artikel-artikelnya mendedahkan dan membelasah Malasnyakini. Menarik, ringkas dan padat serta straight to the point.  Selepas ini adakah anda masih mahu mempercayai akan segala rekayasa dan fitnah PAKATAN SOSIALISMA DAP PKR PAS PSM lagi ?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Yuseri Yusoff berkata...

Hahaha tajuk lambung ni... bukak puasa nnt join tau.. masih lg terbahak-bahak tgk malaysiakini cuba cover balik story... Hahahaha..

TQ bro hightlight saya yg masih kecil dlm dunia bloggig.. :)

Jas Salleh berkata...

Hehehehehehehhehe

Semerah Cili! berkata...

Salam moga allah memberikan pertunjuk dan hidayah kepada pemimpin2 kita...pemimpin yg ada sekarang perlu 'back to de quality!' kalo asyik syok sendiri lambat laun rakyat akan humban! so mahu2 tidak kena berubah...itu kenyataan...buat perubahan besar untuk rakyat ketika ini....jemput ke blog saya...semerahcili.blogspot.com T.Q

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...