Ahad, 7 Ogos 2011

PERKARA YANG ANDA PERLU TAHU MENGENAI SOSIALISMA KRISTIAN, ISLAM, BUDDHA & YAHUDI


Anda perlu tahu mengenai SOSIALISMA KEAGAMAAN 'Religious Socialisms'  dan anda perlu tahu juga bahawa KRISTIAN SOSIALISMA diharamkan oleh Vatikan Roma sejak 1878 yang menyebutkannya sebagai kelompok oxymoron 'Lembu Gila'. Pengharaman ini disebutkan di dalam  Quod Apostolici Muneris  oleh Papal Leo XIII dan diharamkan sekali lagi pada 1931 di dalam Quadragesimo Anno. Pius XI mengutuk Kristian Sosialisma sebagai berkata "no one can be at the same time a good Catholic and a true socialist". Pergerakan Kristian Sosialisma juga dikenali sebagai LIBERATION THEOLOGY dan doktrin SOCIAL GOSPEL . Kelompok inilah yang mencetuskan polemik agama di Malaysia bersama dengan SOSIALISMA ISLAM. Anda tentu masih ingat dengan saranan seorang paderi kristian di Malaysia yang mahu menubuhkan sebuah gereja khusus untuk gay. Beliau adlah seorang pembawa fahaman Kristian Sosialisma / Liberation Theology / doktrin Social Gospel. 

Kelompok Sosialisma Kristian bergerak di bawah sebuah pertubuhan antarbangsa yang dikenali sebagai INTERNATIONAL LEAGUE OF RELIGOUS SOCIALISTS. Liga ini juga dianggotai oleh kumpulan-kumpulan Sosialis Keagamaan lain. anda lihatlah logo-logo yang digunakan oleh mereka yakni BUNGA ROS MERAH dan TANGAN. Logo ini juga anda boleh lihat pada logo INTERFAITH RELIGIOUS COUNCIL [ IFC ]. Logo BURUNG MERPATI adalah lambang PEMBEBASAN BERAGAMA DARIPADA DOGMA-DOGMA TRADISI AGAMA. Kelompok inilah yang paling banyak melakukan kerosakan perhubungan antara agama di Malaysia ini dengan idea-idea dan doktrin-doktrin SOCIAL GOSPEL & LEBERATION THEOLOGY. Kelompok ini juga yang mempercayai bahawa umat Islam di Malaysia mestilah diberikan KEBEBASAN UNTUK MURTAD berdasarkan kepada Doktrin SOSIALISMA yang dipersesuaikan dengan nilai-nilai semua agama. 

Di MALAYSIA ini anda perlu tahu bahawa gerakan kelompok SOSIALIS KEAGAMAAN sudah lama bergerak di dalam DAP, PAS, PKR & PSM. Tokoh-tokoh SOSIALISMA ISLAM ialah PRESIDEN SUKARNO INDONESIA, TAN MALAKA MINANGKABAU ( yang mana banyak mempengaruhi pemikiran DR BURHANUDDIN AL HILMI & AHMAD BOESTAMAM) SHAMSIAH FAKEH, YASSER ARAFAT, MUAMMAR GADDAFI, AGUS SALIM, HAJI MISBACH, JAMALUDDIN AL AFGHANI,  FAIZ AHMED FAIZ, HASAN RAID, AHMED JIBRIL & MOHAMMED IQBAL adalah nama-nama yang dikenali sebagai pembawa fahaman SOSIALISMA ISLAM.

REVOLUSI IRAN 1979 sebenarnya dicetuskan oleh puak SOSIALIS KEAGAMAAN kelompok SOSIALIS ISLAM yang di bawa oleh ALI SHARIATI yang berfahaman MARXISMA ISLAM di bawah kumpulan MUJAHIDDIN -E-KHALQ. yang di tolak oleh pemikir-pemikir SOSIALISMA ISLAM lain.Anda juga perlu tahu bahawa FILIPINA dan INDONESIA merupakan negara-negara SOSIALIS KEAGAMAAN dan kerana itulah ANWAR IBRAHIM , HUSAM MUSA dan beberapa lagi pemimpin-pemimpin pembangkang sering berkunjung ke INDONESIA dan FILIPINA untuk mendapat khidmat nasihat daripada guru-guru politik SOSIALIS KEAGAMAAN di sana. 



Insiden gereja DUMC baru-baru ini adalah angkara para SOSIALIS KEAGAMAAN yang membawa fahaman dan doktrin LIBERATION THEOLOGY / SOCIALISTS GOSPEL yang VATIKAN sendiri menolaknya. Begitu juga fahaman dan doktrin SOSIALISMA ISLAM yang sebenarnya banyak menyeleweng daripada ISLAM sendiri. Perubahan pendirian PAS daripada NEGARA ISLAM kepada NEGARA KEBAJIKAN ialah kerana kuatnya pengaruh kelompok SOSIALISMA ISLAM di dalam PAS pada masakini dan kerana itulah juga KEPIMPINAN ULAMA TRADISI dalam PAS dibersihkan dari PAS. 

ANDA PERLU MEMAHAMI SOSIALIS KEAGAMAAN INI KERANA MEREKALAH KELOMPOK SOSIALIS YANG SENTIASA MENGHURU HARAKAN KEADAAN DI MALAYSIA KERANA MEREKA MAHUKAN SEBUAH NEGARA REPUBLIK SOSIALIS KEAGAMAAN DAN BUKANNYA SEBUAH NEGARA ISLAM. 

SUDAH TIBA MASANYA MAJLIS FATWA KEBANGSAAN MENGELUARKAN SUATU FATWA MENGENAI PENYELEWENGAN AKIDAH OLEH KELOMPOK SOSIALISMA ISLAM INI DAN FATWA SEDEMIKIAN AMAT  DIPERLUKAN DENGAN SEGERA!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...