Khamis, 11 Ogos 2011

PERANAN POLITIK DALAM ISU AGENDA MURTAD.

JANGANLAH MEMBENCI POLITIK. POLITIK adalah KUASA MEMERINTAH. Tanpa Kuasa Memerintah, mana-mana pihak berkuasa menindas kita tanpa pembelaan seperti yang berlaku dalam isu AGENDA MURTAD DUMC. Ini berlaku kerana pihak anti ISLAM mempunyai KUASA POLITIK melalui perkongsian kuasa dengan kelompok yang tamak kuasa dalam PKR & PAS.

Jangan ambil sikap BERKECUALI di dalam politik kerana sikap itu menguntungkan pihak yang ANTI ISLAM. Tidak ada gunanya kita bersikap berkecuali di dalam negara Malaysia yang berbilang bangsa dan agama. Kita tidka boleh mengharapkan orang lain untuk berkuasa melindungi kepentingan Melayu , Bumiputera dan Islam melainkan diri kita sendiri. 

Juga tidak ada gunanya kita bersikap acuh tak acuh serta duduk di atas pagar kerana itulah yang disasarkan oleh pihak anti ISLAM. Beranilah membuat Pilihan, Samada pilihan itu betul atau salah berserah saja kepada Allah Subhanahu-wa -Ta'ala tetapi PASTIKAN ANDA TETAP MENYOKONG DAN MEMPERTAHANKAN KEPENTINGAN MELAYU BUMIPUTERA & ISLAM. JADIKANNYA SEBAGAI MATLAMAT UMUM KEPADA SEMUA. 

WEY KENA INGATLAH ! SIAPA NAK MENJAGA KEPENTINGAN KITA MELAINKAN KITA SENDIRI? AMBIL CONTOH DALAM HAL AWEK, TAKKAN LU ORANG NAK HARAPKAN JIRAN SEBELAH RUMAH LU ORANG JAGA AWEK LU ORANG. MELEPASLAH LU NANTI!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...