Khamis, 11 Ogos 2011

APEK MUDA SOSIALIS SUDAH BERSEDIA GANTI ANWAR IBRAHIM.




























Nampaknya apek muda sosialis sudah tidak sabar-sabar lagi untuk menggantikan Anwar Ibrahim. Perkara yang hendak ditekankan di sini ialah mengenai cita-cita politik apek muda sosialis mahu menubuhkan sebuah pemerintahan bercorak SOSIALIS DEMOKRASI. Ini bermakna kerangka Perlembagaan yang sedia ada akan dipinda dan tiada lagi Artikel 3, 153, Majlis Raja-raja dan jawatan YDPA. 

SOSIAL DEMOKRASI bermakna menjadikan MALAYSIA daripada sebuah PERSEKUTUAN RAJA BERPERLEMBAGAAN kepada REPUBLIK SOSIAL DEMOKRAT seperti SINGAPURA. Lupakan saja retorik-retotik lain yang dipaparkan dalam laman tersebut. Itu semua hanya kosmetik-kosmetik politik indah dari kabar sahaja. 

Tidak akan ada pembahagian dan distribusi kemewahan secara samarata di bawah pentadbirannya. Lihat saja apa yang beliau lakukan selama tiga tahun menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang. Apapun apek muda sosialis itu juga TIDAK PERCAYA BAHAWA ANWAR IBRAHIM LAYAK MENJADI SEORANG PERDANA MENTERI. Apa komen para penyokong dan penjilat tegar Anwar Ibrahim, Hj Hadi dan Nik Ajih dalam hal ini?

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...