Selasa, 23 Ogos 2011

MARAHKAN ETHOS & COMPANY??? OMAR MUSTAPHA ONG PUNYA CERITA.


MACAM BIASALAHKAN. SEBELUM SPEKULASI LIAR MENJADI FITNAH MEMBARAH LEBIH BAIK KITA PIJAK-PIJAK DULU SPEKULASI LIAR TERSEBUT. DI MALAYSIA INI BUDAYA GOSIP JIKA DIJADIKAN KOMODITI BERHARGA DUNIA, MALAYSIA BAKAL MENJADI PEMAIN UTAMA. 99.99% RAKYAT MALAYSIA INI BERBAKAT DAN MEMPUNYAI POTENSI JADI PENGGOSIP TERHANDAL. BARRACK HUSSEIN OBAMA PATUT MEMILIH RAKYAT MALAYSIA MENJADI PERUNDINGCARA KEMPEN PRESIDENNYA. 

Baru-baru ada artikel mengenai perlantikan seorang anak muda berbakat besar mengetuai PETRONAS. Anak muda tersebut bernama OMAR MUSTAPHA ONG. Beliau dikatakan dari sebuah firma perundingcara tempatan bernama ETHOS CONSULTATION (ETHOS & COMPANY). Firma ini dikatakan telah digunakan perkhidmatannya oleh berbagai agensi kerajaan, GLC dan sektor awam melibatkan kerajaan.

Tidak diketahui sejauhmana kebenaran dakwaan penulis gelagatanwar mengenai maklumat yang didakwanya diterima daripada sumber dalam inner circle Anwar Ibrahim. Anda kena faham, maklumat yang di terima oleh penulis blog tersebut bersumberkan daripada seorang manusia yang enggan bersumpah di dalam mahkamah, terkenal dengan sifat pembohong dan pencuri, enggan bersumpah mubahalah, enggan mengambil ujian poligeraf, seorang yang sedang membela kes rogol bontot jantan, yang kantoi berbohong mengenai 16hb september, yang disyakki pelaku seksual dalam video panas seks dan seorang yang memang terkenal pandai manipulasi serta buat gosip liar. Bolehkah kita mempercayai kata-kata seorang pendusta dan pencuri seperti Anwar Ibrahim?

Berdasarkan kepada maklumat rasmi laman sesawangnya ETHOS & COMPANY http://www.ethos.com.my/ profil firma tersebut sungguh impresif sekali. Biasalah. Sila tengok gambar laman sesawangnya di bawah ini. ingat anda sedang melihat sebuah firma perundingcara tempatan bukan impot punya.memang patutlah anak muda berkenaan dan firmanya menjadi sasaran. Budaya orang Malaysia, jarang hendak menghargai bakat orang lain yang lebih berbakat besar daripadanya. 


ETHOS & COMPANY ini diterajui oleh tiga orang anak muda yang berbakat dan berpengalamn luas Memang mereka bertiga mempunyai untung nasib yang lebih baik. Alhamdu-illahirobbil'alamiin. . Dua orang lelaki dan seorang perempuan. Anda bacalah sendiri di laman sesawang yang diberikan sebelum anda membaca artikel mengenai salah seorang daripada mereka di blog gelagatanwar. Klik di sini untuk membaca artikelnya gelagatanwar.wordpress.com.

Hambe amat menghargai bakat-bakat besar anak-anak muda yang berjaya seperti mereka bertiga. walaupun hambe tidak pernah bersua muka dengan mereka bertiga tetapi pembacaan hambe di laman sesawang mereka sudah cukup mengagumkan sekali. Jelas kita boleh membaca maksud tersirat betap professionalnya mereka bertiga. DS Najib memang bijak dan pandai mencungkil bakat-bakat besar anak-anak muda rakyat Malaysia ! WA CAYA LU LAH BRADER!

TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tujuan gelagat mengingatkan bahawa individu seperti Mustapha Ong ini akan dimanipulasi peranannya adalah bertujuan untuk mempersiap sediakan golongan marhaen dengan propaganda terbaru yang bakal dilancarkan sepertimana propaganda IPP yang dimainkan sebelum ini..

Harus diakui pak sheikh adalah orang yang bijak memanipulasi persepsi rakyat..

Beliau akan memainkan sentimen bumi sepertimana sentimen terhadap MaS & Air Asia..

Hati2 dengan approach terbarunya..

Jas Salleh berkata...

sebab itulah artikel ini mengingatkan perkara yang sama.

Terimakasih bro.

Unknown berkata...

SALAM JAS ...

SILA LIHAT SECARA 'OUT OF THE BOX'. OMAR BUKAN BERADA HANYA DALAM SATU SYARIKAT ... LIHAT SECARA MENYELURUH!

PERLU DIINGAT ... TUN DR MAHATHIR PERNAH MENGAMUK DENGAN PERMAINAN BUDAK-BUDAK TINGKAT 4. PERKARA INI AKAN BERLAKU LAGI ...

FOR GOD SAKE! YOU DON'T HAVE TO DEFEND KJ IF YOU ARE TRULY MAN OF YOUR WORDS!

AKU PUN TAK PERNAH BALUM KJ MEMANDANGKAN BELIAU KETUA PEMUDA UMNO ... NAMUN SAMPAH SAMPAH DISEKITAR DS NAJIB PERLU DIBUANG!

Jas Salleh berkata...

Bro ... aku tak defend KJ ....
lagipun artikel aku ni tidak berdasarkan kepada artikel GMW ..

Aku cuma persoalkan samada maklumat yang di dengar drp Anwar Ibrahim boleh dipercayai atau tidak.

Seterusnya, soal perlantikan Omar adalah atas keputusan DS Najib.

Itu saja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...