Ahad, 17 Julai 2011

TUNGGANG TERBALIK BUMI MALAYSIA KALAU DAPKRPASM PERINTAH.

Tambah kapsyen
SELAMA INI PROPAGANDA DICANANGKAN KE ATAS UMNO DAN DIBINKAN SEGALA KEZALIMAN, KEBENGISAN, FEUDALISTIK, KEBURUKAN KEPADA UMNO WALAUPUN IANYA PROPAGANDA SEMATA-MATA , AGAK RAMAI YANG MEMPERCAYAINYA MUNGKIN KERANA PROPAGANDA ITU SUDAH BERTEBARAN SELAMA 53 TAHUN.

PERNAHKAH KITA TERFIKIR PULA, JIKA BEGINILAH SIKAP DAPKRPASM DALAM AMALAN POLITIK / TAHALUF SIYASI MEREKA, APA AGAKNYA BERLAKU JIKA MEREKA MEMERINTAH NEGARA INI ? ADAKAH KEADAAN MENJADI SEMAKIN BAIK ATAU SEMAKIN TUNGGANG TERBALIK? 


Tidak dinafikan memang ramai yang tertipu dan kena tipu dek pepuak iblistanirojim laknatullah dapkrpasm pada 2008 dahulu. Ramai yang menyangka jika dapkrpasm dipilih menjadi kerajaan negeri maka kehadiran bilangan mereka yang ramai di dalam DEWAN RAKYAT bakal membawa impak positif dan menambahbaik penghidupan rakyat.

Setelah 3 tahun. apa pun tak boleh ! Bila dipersoalkan mengenainya, kita pun dapatlah jawapan cliche daripada pencacai mereka ' Alarh baru 3 tahun ! BN 53 tahun apa mereka buat ?' Nampak sungguh mereka mempermainkan harapan pemilih yang memilih mereka pada 2008. 


Apabila pentadbiran DS Najib mula melakukan Transformasi dan Berani Berubah GTP, NKEA, MEB, KPI serta memperkenalkan konsep 1 MALAYSIA, hiruk pikuk , riuh rendah puak dapkrpasm memaki hamun DS NAJIB. Namun DS Najib tabahkan hati dan meneruskan juga semua TRANSFORMASI. Akhirnya, mula menampakkan hasil begitu positif. Sokongan rakyat mulai kembali semula ke pangkuan UMNO/ BARISAN NASIONAL melalui petunjuk 6 PRK dan 1 PRN.



Di tambah pula dengan kes liwat ke 2 Anwar Ibrahim di samping semakin ramai rakan dan orang kepercayaan Anwar Ibrahim dengan relahati keluar PKR. Semakin ramai pula menjadi Ahli Parlimen Bebas di dalam Dewan Rakyat dan Dewan Undangan Negeri. Mereka keluar dengan sebab kukuh yakni HILANG KEPERCAYAAN DENGAN KEPIMPINAN ANWAR IBRAHIM SERTA HALATUJU POLITIK PKR serta PAKATAN 'PEMBUNUH' RAKYAT. 



KEMUNCAK KERISAUAN DAN KEGELISAHAN PAKATAN 'PEMBUNUH' RAKYAT IALAH BERSIH RM200. MOMENTUM REVOLUSI YANG HENDAK MEREKA CETUSKAN AKHIRNYA TERSUNGKUR TERSEMBAM BEGITU SAJA. 


Kisah-kisah rekaan dan fiksyen keganasan dan kezaliman Polis serta kerajaan terhadap perhimpunan haram BERSIH RM200 sudah diketahui oleh rakyat. Polis dan pentadbiran DS Najib menjadi semakin matang dan pengalaman makin mendewasakan mereka untuk menghadapi sebarang gelombang kebangkitan revolusi yang cuba dibangkitkan oleh dapkrpasm. 



TEPUK DADA TANYA IMAN



ingat PAS ingat PELACUR & PEMBOHONG BERSIRI

ingat PKR ingat DAJAL AL MASIKH


ingat DAP ingat SOSIALIS CAUVINIS RASIS KOMUNIS.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...