Ahad, 17 Julai 2011

KRONOLOGI PENDAKAP LEHER AJAIB ANWAR IBRAHIM. TQ THE UNSPINNERS !


DENGAN SEGALA BESAR HATINYA, DIMAKLUMKAN KEPADA SEMUA PEMBACA YANG BUDIMAN, KISAH PENDAKAP LEHER AJAIB ANWAR IBRAHIM YANG SEPERTI BISKUT MERIE, KEJAP ADA KEJAP TAKDE YANG DIDEDAHKAN OLEH BLOGER THE UNSPINNERS PADA SABTU (16/7/2011-JAM 5.28 PETANG) SECARA BERGAMBAR.

MAKA DIREKODKAN DI SINI AGAR PENDEDAHAN TERSEBUT MENJADI BANYAK DI INTERNET SEMOGA MUDAH DIPEROLEHI MANAFAATNYA OLEH MANA-MANA PENCINTA KEBENARAN PADA HARI INI DAN DI KEMUDIAN HARI. 

Mula-mula SUMBER MAKLUMAT, berikut ialah pautan ke entri pendedahan pendakapa leher ajaib Anwar Ibrahim yang didedahkan oleh the UNSPINNERS 


Berikut adalah kronoligi ringkas KISAH PENDAKAP LEHER AJAIB ANWAR IBRAHIM.

JULAI 9, 20011 - SABTU - KL : Perhimpunan haram BERSIH RM200, walaupun Anwar sempat di tahan di KL Sentral, entah mamcamana, sebutir kelongsong ajaib gas pemedih mata sampai kepadanya. Ajaibnya, kelongsong ajaib tersebut terlebih dahulu mengenai pipi bodigadnya, namanya FAYYAD budak Melayu, yang hanya memberikan sedikit kecederaan jenis lecetan kulit, kemudian barulah melantun secara kuasa ajaib juga ke ANWAR IBRAHIM. Akibatnya, ANWAR IBRAHIM terlantar di hospital dan inilah pertama kali gambar ANWAR IBRAHIM pakai pendakap leher ajaib diketahui umum.

AJAIBNYA, tidak lama selepas itu, Peguam peribadi UMMI HAFILDA terserempak dengan ANWAR IBRAHIM dengan pendakap leher ajaib di dalam feri menuju ke PULAU PINANG. ANWAR IBRAHIM HENDAK MEMBERI CERAMAH mengenai keganasan Polis terhadap Hj Hadi yang kemudiannya dikantoikan oleh HJ Hadi sendiri melalui pengakuan Hj Hadi bahawa Polis memberikan layanan baik kepadanya.Begitulah ajaibnya Pendakap Leher Ajaib Anwar Ibrahim yang mampu membuatkan Anwar Ibrahim bergerak ke sana sini serta petah bercakap tanpa komplikasi perubatan.


15 JULAI 2011-JUMAAT: Setelah 10 hari yang dikira dari tarikh Julai 9, 2011 (Sabtu) , Anwar Ibrahim telah membuka Pendakap Leher Ajaibnya. Dikatakan Anwar Ibrahim tleah membuka pendakap leher ajaibnya sejak Khamis lagi dan semasa hendak ke Jakarta, gambar beliau tanpa pendakap leher ajaib dapat di ambil oleh paparazzi tersembunyi. .Lihat gambar di sebelah. Setelah itu beliau dikatakan terbang secara ajaib ke Serian Serawak. AJAIB SUNGGUH!

Demikianlah kisah ANWAR IBRAHIM DENGAN PENDAKAP LEHER AJAIBNYA. Selepas ini menyusul pula KISAH AJAIB PAS KEDAH yang terpaksa TUNJUK SEBAB kepada PAS PUSAT atas arahan DAP . AJAIB SUNGGUH AJAIB !

TEPUK DADA TANYA IMAN

ingat PAS ingat PELACUR & PEMBOHONG
ingat PKR ingat DAJAL AL MASIKH
ingat DAP ingat SOSIALIS CAUVINIS RASIS KOMUNIS

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anuar pergi Serian?tak dengar pon..auta je tak?atau pun dia p sempadan Serian-pontianak?hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...