Jumaat, 22 Julai 2011

KERJAYA LAKONAN ABANG MAT SABU WILCHAR TAMAT LEBIH AWAL.

Syokya dapat membalun kow-kow mendedahkan penipuan lakonan wilchar Abang Mat Sabu, terimakasih kepada PDRM yang amat bijak mengambil strategi cerdik kerana membiarkan terlebih dahulu pembangkang menyebar luas fitnah  agar pemabngkang terperangkap kanoti maksimum dengan pembohongan mereka sendiri. TAHNIAH PDRM ! ANDA telah belajar dengan cukup baik daripada pengalaman anda yang sudah-sudah dan tentu pada kali ini sebarang demonstrasi jalanan yang pembangkang hendak buat pasti akan menghadapi serangan balas saikologi daripada PDRM yang bakal membungkamkan pembangkang sejuta bahasa!

Kita mampu menjangkakan selepas ini pelbagai penafian dan lawak bangang bakal dikeluarkan oleh pihak pembangkang melalui siri-siri menjaja ceramah. Pada kali ini nasib abang Mat Sabu Wilchar tidak seperti kes khalwatnya mahupun kes skandal seksual Aljuburi dengan China Doll kerana bahan bukti adalah daripada pihak PDRM.

Kepada abang Mat Sabu wilchar adalah diseru kepadanya agar meletak jawatan sahaja sebagai Timbalan Prresiden PAS serta sebagai ahli Parlimen kerana pendedahan skandal yang sebesar ini jika di luar negara sudah pasti ahli politik terbabit dengan segera meletak jawatan untuk menjaga maruah mereka, tetapi adakah budaya mulia seperti itu diamalkan oleh pihak pembangkang?

TEPUK DADA TANYA IMAN

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pemimpin kafir luar negara pun ada maruah ,kalau skandal macam ni akan terus meletakkan jawatan tapi bagi PAS bohong adalah wajib.

Tanpa Nama berkata...

Bagi PAS menipu sebegini adalah SUNAT boleh di halalkan, tunggu saja wali terompah jamban kuarkan fatwa baru. Jangan harapla beliau akan letak jawatan, muka tak tau malu dan tak sedar diri. Kalau dia mampus terus dgn Anwar Aljuburi pun bagus, aman dah malaysia ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...