Khamis, 28 Julai 2011

IPP (ITU PASAL PAK SYEH) ISU YANG BAKAL MELETOP.

GMW bakal meledakkan ISU IPP terhadap PAKCIK ANWAR IBRAHIM yang kini dok mengira hari pada kalendar. Kita yakin Pakcik Anwar Ibrahim pada kali ini bakal bersilat hebat tapi sejauh manakah ketahanan stamina Pakcik Anwar Ibrahim mampu bersilat dalam setiap isu yang menjejaskan kewibawaan dirinya dan partinya dan pakatan haramjadahnya? Mampukah beliau bersama dengan pencacai-pencacainya bersilat untuk selama-lamanya? Akhirnya pasti langkah mereka akan sumbang juga. Langkah sumbang-sumbang kera bakal terjadi juga lambat laun. Mereka tidak mempunyai ketahanan stamina yang berpanjangan dan bakal kehabisan stok stamina dan orang baru untuk mereka jadikan benteng pertahanan.

1993 bakal diulang kembali beserta bukti-bukti kukuh terhadap Anwar Ibrahim. 

1993 bermulanya episod IPP yang kini dijadikan isu hangat pembangkang. Kenapa mereka lebih tahu mengenainya daripada kita? Sebab IPP adalah hasil seni karya agung Anwar Ibrahim semasa menjadi mantan Timbalan Perdana Menteri semasa dia menjilat-jilat tapak kaki mantan PM, Tun Sr Mahahthir Mohammed.

1993 menyaksikan bagaimana Anwar Ibrahim menjual harga dirinya.

1993 menyaksikan bagaimana Anwar Ibrahim mncipta kroni-kroni terhebatnya.

1993 menyaksikan betapa Anwar Ibrahim bukanlah manusia suci bersih dari dosa dan noda kronisma nepotisma dan rasuah politik

1993 menyaksikan betapa Anwar Ibrahim terkulai lemah di rangkul dalam pelukan kemewahan duniawi

1993 menyaksikan betapa Anwar Ibrahim memulakan langkahnya untuk menjadi taiko politik.

1993 menyaksikan Anwar Ibrahim mendedahkan siapa dirinya yang sebenar,

ingat ini semua  1993 ........

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...