Khamis, 28 Julai 2011

DAP PECAT AHLI MELAYUNYA YANG MENJADI HARIMAU & WALI TEROMPAH BERFATWA SONGSANG.

FAHAMAN SOSIALISMA BOURGEOIS CAUVINIS RASIS DAP bukanlah amalan dan fahaman politik serta wadah terbaik untuk orang Melayu  berjuang. DAP tidak akan memberikan peluang samarata kepada orang MELAYU untuk menguasai DAP. Ini memang benar dan bukanlah rekayasa yang sengaja di cipta untuk memburukkan DAP. Tidak perlu JS berbuat begitu kerana DAP sememangnya sejak azali adalah buruk cuma diperindahkan oleh PAS melalui lisan Wali Terompah jamban mereka. DAP hanya berminat untuk memperbudakkan Melayu dan memperjuangkan Ketuanan Bourgeois Sosialis Cauvinis Rasis Cina Nanyang DAP sahaja. Selama ini mereka merasakan dizalaimi oleh UMNO dan BARISAN NASIONAL kerana tidak berpeluang untuk memerintah negara ini mengikut acuan fahaman mereka. 

DAP tidak pernah menunjukkan sebarang rasa hormat dan bertolak ansur kepada budaya Melayu dan Islam di negara ini. Serangan demi serangan dilakukan oleh DAP untuk menghina semua institusi berkaitan Melayu Islam di samping memburukkan keadaan. DAP telah memecat ahli Melayunya yang menjadi harimau garang mengkritik big bos DAP. DAP cuma mahu memelihara dan menternak 'anjing-anjing' sahaja dan bukan harimau-harimau garang.

DAP juga adalah penghina tegar Melayu Islam. DAP enggan mengenakan pakaian rasmi sebagai Ahli PArlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri yang bersongkok. DAP jugalah yang berkokok kuat membantah azan dan mengaitkannya dengan salakan anjing. DAP jugalah yang kuat membangkang dan membantah penggunaan Jawi. DAP jugalah yang mempermainkan dan memanipulasikan ayat al Qur'an dan hadis. Kesemuanya itu di sokong oleh para foolamak warisatusy-syaithonirojim laknatullah PAS dan yang jahiluun PKR.

Wali Terompah jamban foolamak PAS Nik Ajih kini dimanipulasikan oleh DAP untuk membantah penggunaan canggih Biometriks cap ibujari kerana risaukan usaha serta konspirasi jahat mereka untuk mengaibkan negara bakal hancur lebur jika kaedah Biometriks digunakan berbanding dakwat kekal.

Penggunaan dakwat kekal mempermudahkan kerja-kerja sabotaj mereka untuk mengaibkan negara dan seterusnya merampas kuasa secara kejo dan kotor sepertimana yang didedahkan oleh bloger GMW (gelombangwangsamaju.blogspot.com). 

Kepada semua rakyat Malaysia, apakah anda masih mahu berdiam diri dengan segala karenah kebiadapan DAP , PKR dan PAS yang sentiasa mahu merusuh sehinggakan rakyat sekarang di timpa musibah akibat perbuatan mereka itu? Cukup-cukuplah mereka melakukan kerosakan, kita wajib bersuara membantah BUDAYA POLITIK KOTOR mereka! Cegah Sebelum Parah.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...