Isnin, 18 Julai 2011

GOMO KETEMU PELAKON REMAJA WANITA UNTUK TERBITAN FILEM TERBARU ''MATI HIDUP SEMULA"

KONSPIRASI PENERBITAN FILEM 'MATI HIDUP KEMBALI BERSIH RM200' PADA KALI INI MENDEDAHKAN PELAKON WANITA TAMBAHAN YANG DI LIHAT MEMAINKAN PERANAN MENARIK SIMPATI UNTUK TONTONAN UMUM. MALANG SUNGGUH PUAK PEMBANGKANG YANG SENTIASA GAGAL BERKONSPIRASI DEK KERANA KONSPIRASI MEREKA SENTIASA DIDEDAHKAN OLEH PAPA GOMO DAN DA GENG. JOM KITA SAKSIKAN AKSI PELAKON WANITA TERSEBUT DAN WATAK YANG DIMAINKAN OLEHNYA SEMASA RAKAMAN SUHARDI BERLAKON MATI.





Peranan pelakon wanita yang berpurdah itu mudah sahaja hanya menyebut kalimah " ALLAHU' berulangkali dalam nada yang sedih di samping di bantu oleh musik latar yang menggambarkan suasana pilu bagi membangkitkan rasa simpati dan belas kasihan kepada lakunan kematian oleh Suhardi (gambar sebelah)

Lakunan kematian oleh Suhardi apabila dimasukkan dengan babak kesedihan pelakon wanita berjubah tersebut yang di bantu pula oleh muzik latar membangkitkan rasa simpati dan belas kasihan penonton. Begitulah Babak Kematian tersebut dilakunkan dan diadunkan. Ajaib sungguh kan, sebaik saja Suhardi rebah di jalan, tiba-tiba muncul watak wanita berpurdah menyebut-nyebut nama ALLAHU berulangkali bagi menimbulkan rasa simpati dan kasihan.

Lihat di dalam gambar wanita berpurdah tersebut , sentiasa ada seorang lagi watak lelaki yang memerhatikannya dan apabila kesan efek dramatik yang dilakunkan oleh wanita berpurdah itu tamat, watak lelaki tersebut menarik tangan wanita berpurdah itu jauh dari orangramai.

Sekarang siapa pula watak lelaki tersebut? Sudah tentulah bukan abang kepada wanita berpurdah tersebut ataupun anak lelaki kepada Suhardi. Lelaki tersebut hanyalah sebagai pengarah kepada lakonan wanita berpurdah. Segalanya amat terancang sekali. Semuanya telah di buat latihan terlebih dahulu, Tidak mustahil hasil kerja sinematografi ini bagi Babak Kematian tersebut boleh meraih anugerah OSCAR jika dipertandingkan.

Begitulah puak anak didik iblisetanitojim laknatullah DAPKRPASM mengaburi mata rakyat dengan PEMBOHONGAN ! TANPA PEMBOHONGAN SIAPALAH MEREKA KAN ?

TEPUK DADA TANYA IMAN!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...