Isnin, 6 Jun 2011

SATANISMA PAS CIPTA SEJARAH MENDEDAH WAJAH HUDUH SETAN MEREKA.

Sudah banyak diperkatakan mengenai wajah sebenar PAS atau lebih tepat mengenai perlikau peribadi pemimpin-pemimpin PAS yang berlakun 'alim dan wara'. Mereka sudah merasai kenikmatan surga duniawi dan kini mereka enggan kembali ke pangkal jalan.

1. Ahli Pas menemui jalan buntu untuk menyatakan ketidakpuashati mereka kerana terbelenggu dengan bai'ah taat setia kepada Parti dan pemimpin bahlol mereka dalam PAS. Bai'ah Taat Setia itu di anggap lebih suci dan lebih tinggi daripada 2 kalimah syahadah.

2. Begitulah ajaran sesat yang satanisma PAS ajarkan kepada para penyembah mereka. Tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa satanisma PAS telah banyak membantu puak kafir harbi DAPigs untuk menyerang semua kepentingan Islam yang di bina oleh UMNO melalui persefahaman dalam Barisan Nasional.

3. Kepimpinan satanisma PAS semakin menganjak dan menyasar daripada ISLAM dan sebaliknya mereka lebih terarah kepada apa sjaa nilai yang bertentangan dengan ajaran ISLAM. Begitulah wajah Huduh Satanisma PAS selama ini yang ditutupi oleh lakunan 'alim dan wara' mereka. 

Masih mahukah kita mengatakan kepada diri kita bahawa PAS adalah ISLAM ? dan ISLAM adalah PAS? Sedangkan semakin jelas PAS memperalatkan agama untuk kepentingan duniawi mereka. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...