Isnin, 6 Jun 2011

PENTADBIRAN EKSEKUTIF SATANISMA DAPIGS PULAU PINANG KINI MENGGANTIKAN PERANAN DAN FUNGSI YDPA.


Pentadbiran Eksekutif rejim Satanisma DAPIGS semakin mengada-ngada dan mahu mencampuri lahi Hal Ehwal Agama Islam. Kini timbul pula cadangan bahlol mereka mahu adakan Pilihanraya AJK MASJID. Masjid menjadi lapangan politik pula. Kenapa tidak buat pilihanraya AJK TOKONG dan GEREJA?


1. Belum pun habis 1 isu sensasi di mana EXCO AGAMA Pulau Pinang Malik Kassim mempromosikan daging babi di pesta cokelat tajaan kerajaan rejim satanisma dapkrpas, timbul pula isu pilihanraya AJK MASJID akan diadakan. Untuk apa sebenarnya dan apakah niat dari agenda tersembunyi ini? Adakah ianya satu kebaikan buat umat Islam ? Kesemua jawapan kepada soalan tersebut adalah dalam bentuk NEGATIF.


2. Pengurusan Masjid menjadi percaturan politik kotor dan keji rejim satanisma dapkrpas, tempat ibadah orang Islam kini dicemari oleh tangan-tangan manusia setan dalam rejim satanisma dapkrpas. Apakah umat Islam di Pulau Pinang mahu berdiam diri sahaja dan membiarkan anjing-anjing peliharaan dapigs bermaharajalela sesuka hati mereka melaksanakan agenda-agenda jahat dapigs? 

3. PAS telah banyak melakukan kejahatan terhadap ISLAM di negara ini semenjak kawan-kawan Anwar Ibrahim menyertai PAS seperti Hj Hadi dan Anwar Ibrhaim menyertai UMNO. Kelompok Anwar IBrahim ini termasuk beliau sendiri telah terlalu banyak melakukan kerosakan dalam negara dan terhadapa ISLAM. Kerosakan yang mereka lakukan semakin bertambah buruk apabila mereka bekerjasama dengan puak manusia setan sosialis dapigs. 

4. Tidak berhenti mereka melakukan pelbagai cara dan kaedah untuk merosakkan akidah umat Islam dan Islam di negara ini. Ini bukanlah usaha terakhir mereka untuk mengheret institusi agama Islam ke dalam kancah politk mereka bagi menggugat kedaulatan dan kuasa Raja-raja Melayu yang amat mereka benci dan bagi menjahanamkan UMNO yang selama ini menjadi payung kekuatan perpaduan Melayu Islam. Sudah tentulah segala usaha kejahatan mereka ini tidak akan berjaya kerana ALLAH TA'ALA TIDAK AKAN SESEKALI MENYUKAI ORANG YANG ANGKUH SOMBONG SEPERTI MEREKA (REJIM SATANISMA DAPKRPAS).


Rejim Pakatan Toghut Satanisma DAPKRPAS sudah menemui jalan penghujung dan penamat riwayat mereka dalam arena politik tanahair. Jun 9, 2011 bakal menjadi titik pengakhiran kepada jangkahayat politik mereka. TEPUK DADA TANYA IMAN.

2 ulasan:

Kudin Ajmal berkata...

tak lain adalah untuk memecah belahkan org Islam

Kudin Ajmal berkata...

Seluruh ahli kariah hendaklah boikot pilihanraya AJK masjid !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...