Ahad, 8 Mei 2011

WAJIB BACA : GUAN ENG SUNDALAN HITLER MENGKANTOIKAN DIRI DI BAGAN !



PADA HARI INI , MEI 8,2011 DI BAGAN DALAM KAWASAN PARLIMEN BAGAN, PULAU PINANG, SEMASA SIDANG MEDIA PERASMIAN JALAN ALTERNATIF , GUAN ENG SUNDALAN HITLER TIDAK DAPAT MENJAWAB DENGAN BAIK SOALAN-SOALAN KP PEMUDA PULAU PINANG BERKAITAN JANJI DAP CAUVINIS RASIS MENGHAPUSKAN TOL SG. NYIOR DAN MENGENAI ISU MAJLIS IKRAR SUMPAH MENJADIKAN KRISTIAN SEBAGAI AGAMA RASMI . SATU DEMONTRASI AMAN JUGA DI BUAT SEBAGAI PROTES TERHADAP PEMBOHONGAN DAN PENDUSTAAN GUAN ENG SUNDALAN HITELRISMA. LAPURAN DARIPADA BLOG PAPA GOMO, M.i.M, KLPOS, EMPAYAR PEMUDA DAN PISAU.NET.



Shaikh Hussein KP Pemuda Pulau Pinang yang berjaya membuat Guan Eng Sundalan Hitlerisma menjadi dungu dan bahlol dalam Sidang Media di Bagan Pagi Tadi.
TAHNIAH BUAT ANDA !


1. Sudahkah anda semua membaca lapuran dari laman blog Papa Gomo, KLPOS, M.i.M, empayar Pemuda dan Pisau.net yang melapurkan kejadian Guan Eng Sundalan Hitler mengkantoikan diri nya apabila di asak dengan soalan-soalan maut oleh KP Pemuda Pulau Pinang, Ir Shaik Hussein berkenaan 2 isu tersebut? Kalu sudah bagus ! Kalu belum, jangan ketinggalan membacanya di laman-laman blog yang disebutkan itu.

2. Berikut adalah sedikit petikan daripada blog pisau.net mengenainya :-


Apabila ditanya ada soalan kepada wartawan , Sdr Shaik Hussein terus bertanya soalan sehingga berlaku pertikaman lidah di antara mereka . Ramai wartawan mula tertarik dengan soalan oleh Sdr Shaik sehinggkan Guan Eng tidak boleh menjawab dan muka beliau terus merah padam !!

Di antara soalan yang dibawa oleh Shaik Hussein ialah usaha Lim Guan Eng merasmikan jalan alternatif dari jalan Mak Mandin ke Jalan Tiram di Sungai Nyior tetapi dalam masa yang sama, DAP telah gagal menunaikan janji PRU 12 mereka iaitu untuk memansuhkan tol di Tol Sungai Nyior. Soalan yang mudah itu tidak dapat di jawap oleh Setiausaha Agung DAP tersebut.

Shaik Hussein mencabar Lim Guan Eng supaya mengambil tindakan terhadap Jeff Ooi jika beliau didapati terlibat di dalam perhimpunan paderi-paderi yang dikatakan turut mengandungi ikrar bahawa 'Agama Kristian akan di jadikan agama rasmi negara ini dan Perdana Menteri adalah orang kristian.'

Lim Guan Eng yang cuba mengelak daripada menjawab tidak dapat berbuat apa-apa disebabkan desakan Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang dan berjanji akan mengambil tindakan terhadap Jeff Ooi.

Siapa kata Pemuda UMNO Pulau Pinang lena dan takut ....kali ini Guan Eng selaku MP Bagan telah dimalukan di kawasannya sendiri selepas bertemu buku dengan ruas iaitu Ketua Pemuda UMNO Bagan dan Pulau Pinang !: selanjutnya klik sini - Pejuang Bangsa
2. Berikut adalah gambar demonstrasi aman yang berlaku pada hari dan di tempat yang sama, di mana pihak polis telah mengambil tindakan menahan beberapa peserta demonstrasi tersebut. Di petik dari laman papa gomo dan Klpos.











3. Rakyat yang menghadiri perasmian itu memberikan tepukan gemuruh kepada Shaikh Hussein dan ternyata Guan alami tekanan emosi melalui gambaran wajahnya yang merah padam apabila di desak  oleh Sheikh Hussein KP Pemuda Pulau Pinang agar Guan Eng sundalan Hitler mengambil tindakan ke atas Jeff Ooi yang turut hadir dalam Majlis Ikrar Sumpah yang penuh kontroversi tersebut. Guan Eng banyak mengelak dan gementar untuk menjawab soalan-soalan maut KP Pemuda Pulau Pinang. 

Bloger M.i.M mengatakan bahawa dia akan menyiarkan video sesi soal-jawab tersebut dan kita bakal berpeluang melihat dan mendengar serta membuat penilaian tepat mengenai isu-isu yang berbangkit dan akan jelas kepada kita sifat pembohong dan pendusta besar Guan Eng Sundalan Hitler ini. Tahniah kepada KP Pemuda Pulau Pinang dan para Demonstrasi Aman anda semua berjaya membuktikan kepada Malaysia dan dunia bahawa Pakatan Jahat PASDAPKR TIDAK LAYAK MEMERINTAH DAN KUAT BERBOHONG! TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...