Khamis, 26 Mei 2011

WAAAHHHHH, REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS AKAN BEKALKAN RON 95 SECARA PERCUMA MULAI ESUK!


Sebagai menyahut Cabaran Datuk Ahmad Maslan, semalam pentadbiran Rejim Satanisma DAPKRPAS telah bersetuju meluluskan peruntukan di setiap negeri di bawah pentadbiran mereka untuk meluluskan pemberian petrol percuma RON95, 97, Disel & LPG. Kupon Percuma akan dikeluarkan di Pejabat Menteri Besar. Ya ke ? Ha ha ha ha ha ha 

BERITA TIPU ALA REJIM TOGHUT SATANISMA DAPKRPAS.


Semalam, Datuk Seri Anwar Ibrahim telah membuat satu sidang akhbar tertutup selepas Majlis Mesyuarat Tergempar bagi semua Menteri Besar di bawah pentadbiran DAPKRPAS bagi meluluskan usul Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi memberikan Ron95, RON97, Disel dan LPG secara percuma melalui KUPON PERCUMA. Skim yang dikenali sebagai SKIM TIPU RAKYAT PERCUMA ini akan dikekalkan sehingga PRU 13.

" Kita patut mencontohi kerajaan Persekutuan yang sanggup memberikan subsidi besar kepada rakyat  jelata sedangkan kita tidak pernah memberikan subsidi sebanyak itu walaupun kita mampu kerana kita sibuk kumpul DANA POLITIK.' Ujar Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila ditemuramah.

" Kalau RM 2.5 billion itu kira kacang lah berbanding dengan apa yang selama ini kita rompak daripada rakyat selama 3 tahun ini. Tapi kita berharap rakyat tidak aka bising-bising apabila kita naikkan Cukai Tanah,  Cukai Pintu. Lesen Perniagaan dan Lesen Papan Iklan sebanyak 500%  serta mengenakan levi sejumlah RM1000 setiap kepala. Biasalahkan kami suka tipu rakyat dan rakyat percaya penipuan kami'" ujarnya tersenyum kambing.

' Selepas ini, kita akan menurunkan semua harga barangan dan perkhidmatan dengan menetapkan Harga Siling tidak melebihi RM 1.00 seperti gaji saya'  katanya dengan penuh bangga.

Salah satu langkah pertama ke arah itu ialah dengan menetapkan gaji dan elaun EXCO sejumlah RM 1.00 sahaja.




BERITA REALITI.

1.  Kah kah kah kah kah kah ... kalaulah senario di atas itu benar-benar berlaku, JS tetap undi  BARISAN NASIONAL bak kata hasutan Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS juga lah dalam setiap kempen ceramah mereka, Jika Barisan Nasional beri ambil tapi pangkah DAPKRPAS. Begitu jugalah jika rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS beri, kita pangkah BARISAN NASIONAL. Yea tak ?

2. Jangan haraplah Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS akan memulangkan semula kekayaan negeri kepada rakyat jelata dan sudah pasti mereka akan beri alasan bahlol dengan kata . " Kerajaan Persekutuan tak beri kami buat begitu' kah kah kah kah. Begitulah cara Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS akan lari daripada tanggungjawab kepada rakyat. Sedangkan Ronnie Liu pun berkata ' .. tak bayar cukai pintu maa, kita olang tatak tanggungjawab maaa' 

JAdilah warga cerdik dan pilihlah kerajaan yang benar-benar menjaga kebajikan rakyat selama ini,. Bukan hendak mengungkit kebaikan dan menyebut-nyebut kebaikan yang telah diberikan, tapi dalam keadaan sekarang amat perlu di buat perbandingan sedemikian agar rakyat lebih tahu pihak manakah lebih bertanggungjawab. 

Anda perlu bayar Cukai Pintu untuk menjadi tanggungjawab Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS tapi walaupun anda tidak membayar Cukai Pendapatan, anda tetap menjadi tanggungjawab Kerajaan BARISAN NASIONAL. 

Pangkah je Barisan Nasional kalau pangkah Rejim Toghut Satanisma DAPKRPAS , jika anda tidak menjadi seorang pembayar cukai anda bukan tanggungjawab mereka. TEPUK DADA TANYA IMAN.

1 ulasan:

hangkedee berkata...

Aku balik isi minyak Free apa tak susah angkat ganggang tarik dan pam sendiri begitu lah bertapa bodoh dan tolol juak juak Hampas ,cakap bergegar pasal ekonomi,habuk pun tarak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...