Khamis, 26 Mei 2011

MEMANG KAU KEPARAT ANWAR IBRAHIM.



Pernah dengar kisah si keparat berkelulusan Ijazah Am dalam bidang Pengajian Melayu? Menurut Gobalakrishnan, sebab utama pentadbiran Eksekutif Tun Dr Mahathir menarik balik keesahan not RM 1 000.00 dan RM 500.00 adalah kerana wang sejumlah RM 13 billion (bersamaan dengan jumlah subsidi untuk rakyat selama 15 bulan) telah dilarikan oleh si keparat itu ke luar negara. 


1. Petikan pendedahan oleh Gobalakrishnan dalam ceramahnya :-


Pada ceramah itu Gobala mencabar Anwar Ibrahim supaya menyaman beliau di mahkamah kerana menuduh Ketua Pembangkang itu melarikan wang kertas RM500 dan 1000 berjumlah lebih 13 bilion ke luar negara ketika Anwar Ibrahim menjadi Timbalan Perdana Menteri dan juga Menteri Kewangan Malaysia dahulu.


Jelas Gobala, selepas Tun Dr. Mahathir memecat Anwar daripada kabinet, Dr. Mahathir juga telah menarik-balik penggunaan wang kertas Malaysia bernilai RM500 dan RM1000.



“Cuba tuan-tuan dan puan-puan ingat balik peristiwa pada tahun 1998 itu. Kenapa Dr. Mahathir batalkan penggunaan wang 500 dan 1000? Saya katakan bahawa sebelum itu Anwar Ibrahim telah melarikan wang berkenaan ke luar negara, mungkin ke Indonesia dengan menggunakan kapal terbang persendirian dengan jumlah tidak kurang daripada 13 bilion - Blog Satu Melayu

2. Patutlah Anwar Ibrahin tidak kisah menerima gaji RM 1.00 sebagai Penasihat Ekonomi Selangor dan dia kelihatan kerap ke Indonesia dan ke luar negara. Rupa-rupanya, si keparat itu telah awal-awal melakukan rompakan terbesar kepada rakyat Malaysia. 

3. Si keparat itu tidak pula menyaman Gobalakrishnan. Bak kata Dr. Novandri  tak saman bermakna isu itu betul. Bagi JS pula, si keparat itu tidak berani menyaman Gobalakrishnan kerana segalanya akan terbongkar dalam prosiding mahkamah. Jadi saman atau tidak saman, isu ini memang betullah. 

4. Hawau kau keparat, kau sesah duit rakyat RM13 billion kau tuduh orang lain menyamun rakyat. Terifkir juga di kotak fikiran, mungkin kerana itu si keparat berbaik dengan Datuk Eskay memandangkan Datuk Eskay adalah bekas Konsulat DiRaja Thailand. Itu jumlah yang kita di beritahu, bagaimana jumlah YANG TIDAK KETAHUAN? Oopss ... Keparat Buat Lagi !

Fahamlah kita, kenapa masih ada yang terhegeh-hegeh menyendeng dan mempertahankan si keparat itu. Apakah motif kuat selain Habuan Wang Ringgit? Mana ada penyokong si keparat itu orang baik-baik dan benar-benar berjuang di atas perjuangan ikhlas , kalau E-CLASS itu sudha pasti. Kepada rakyat Malaysia, jika anda undi Rejim Toghut Satanimsa DAPKR, si keparat itu menjadi RM 13 billion lebih kaya dari anda dan anda tidak ada sebarang habuan pun. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...