Isnin, 2 Mei 2011

TERKINI: Kenapa 225 Ahli PASKuala Kedah Memilih Untuk Menjadi Bekas Ahli PAS? Guan Eng Menerima Tamparan Hebat!


Bekas ahli Pas, Rahaiza Abdul Rahim (kiri) dari Kampung Kubang Panggas mewakili 225 rakannya berikrar meninggalkan parti itu pada majlis penyerahan borang di Alor Setar, semalam.-utusan

1. Mengikuti blog Pisau.net , lapurannya dalam entri nya bertajuk 225 TERIMA HIDAYAH TINGGALKAN PAS berikut adalah petikan lapuran Utusan Malaysia sebuah akhbar media arus perdana yang paling ditakuti dan digeruni oleh pihak pembangkang mengenainya:-

ALOR SETAR 1 Mei - Hilang keyakinan terhadap Pas termasuk Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak mendorong 225 ahli Pas Kuala Kedah keluar parti itu dan menyertai UMNO.
Ketua Pas cawangan Lahar Buluh, Ahmad Marzuki yang mengetuai kumpulan itu menyerahkan borang keahlian mereka kepada Ketua UMNO Kuala Kedah, Datuk Latt Shariman Abdullah satu majlis di Kubang Rotan, di sini semalam.
Menurut Ahmad, 60, mereka menyertai UMNO setelah kecewa dengan janji kosong yang sering ditabur pemimpin Pas terutama berkaitan bantuan ketika Kuala Kedah dilanda banjir teruk pada November lalu.
"Pemimpin Pas masuk kampung tabur janji dan buat kami tertunggu-tunggu. Baru-baru ini, apabila 150 rumah rosak teruk akibat ribut ada juga pemimpin Pas datang dan tabur janji lagi tetapi sampai hari ini tidak ada apa-apa pun.
"Yang ada cuma UMNO Kuala Kedah yang sentiasa prihatin nasib rakyat," katanya ketika ditemui pada sidang media majlis tersebut.-Utusan
2. Ini membuktikan bahawa dakwaan Guan Eng Sundalan Hitler  sebelum ini yang beriya-iya cuba menipu dirinya sendiri dan orang Melayu kononnya UMNO sudah di tolak adalah tidan benar dan merupakan dakyah pembohongan daripada Guan Eng Sundalan Hitler yang sememangnya terkenal dengan libah bercabang seperti ranting-ranting dan cabang-cabang PKR di seluruh negara.

3. Sekaligus menafikan pembohongan dakyah jahat pihak PAS melalui lidah-lidah akhbar milik mereka yang menyebarkan fitnah kononnya UMNO KEDAH tidak berfungsi dan tidak berdaya saing.Kini terbukti bahawa, PAS KEDAH menghadapi masalah paling besar dan sedikit masa lagi PKR bakal menghadapi peristiwa keluarnya secara beramai-ramai apabila Datuk Eskay mengambil Ujian Poligraf dan Aljuburi enggan mengambilnya. 

NAMPAKNYA, SLOGAN PAS BERBUNYI 'PAS GANTI UMNO' BAKAL MENJADI 'PAS MASUK UMNO' HUSAM JAMNAPARI PUN SUDAH MULAI NAMPAK GOYAH DENGAN ALJUBURI DAN AZMIN ALI MADU PETUALANGAN WAN JIJAH SEBELUM INI MENYERANG PEMIMPIN-PEMIMPIN PAS KERANA BERDIAM DIRI DI ATAS ISU PENDEDAHAN SALAHLAKU SEKSUAL ALJUBURI. 

INSYA ALLAHU TA'ALA SELEPAS INI, MCA  & GERAKAN PULA BAKAL MEREJAM DAP. DENGARKATA MENTOR DAP BAKAL KALAH TERUK DALAM PILIHANRAYA MEI INI. 


1 MALAYSIA 1 PERPADUAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...