Isnin, 2 Mei 2011

GEMPAR !!! Mimpi Ngeri Guan Eng Menjadi Kenyataan- Pergabungan Semula PAS-UMNO Dalam BARISAN NASIONAL!



1. TERHEBAT ! Mimpi Ngeri Guan Eng Bakal Menjadi Kenyataan ! Jika anda mengikuti entri analisa Dr Novandri yang mengulas kenyataan Guan Eng 


dan entri Pisau.net berkenaan 225 ahli PAS keluar PAS serta entri Gerakan Anti PKR berkenaan pembalunan lisan Azmin Ali kepada PAS berkaitan dengan isu pendedahan video salahlaku seksual Aljuburi, serta ucapan DS Najib di Kuala Terengganu baru-baru ini yang di sambut oleh kenyataan Husam Jamnapari agar Datuk Eskay menjalani Ujian Poligraf merupakan tanda-tanda dan isyarat-isyarat awal PAS sudah bersetuju dengan UMNO untuk menyertai BARISAN NAISONAL TANPA SYARAT?

2. MCA pula tiada halangan untuk PAS menyertai BARISAN NASIONAL malah kenyataan CSL mencabar PKR menghapuskan Hak Istimewa Bumiputera dan memberikan ingatan bahawa Hak Istimewa Bumiputera memerlukan sokongan 2/3 majoriti di Parlimen dan perkenan DYMM Sultan-Sultan Melayu memberikan isyarat jelas ke arah persetujuan MCA menerima PAS ke dalam BARISAN NASIONAL.

3. Jika menganalisa berita-berita yang dikeluarkan oleh portal pihak pembangkang dan gerak kerja pembangkang yang akan mengadakan kononnya ledakan pada 6hb Mei pada Jumaat ini menunjukkan kebimbangan di pihak PKR dan DAP bahawa PAS BAKAL KELUAR PAKATAN JAHAT DAN MENYERTAI BARISAN NASIONAL !
Bakal menyusul analisa ke 2.

KITA PERLU INGAT, GUAN ENG TIDAK AKAN MENGELUARKAN KENYATAAN BERBAUR UGUTAN DAN INTIMIDASI MELAMPAU JIKA DIA TIDAK YAKIN PERKARA ITU 99.9% BAKAL BERLAKU. APAKAH MAMPU DAP DAN PKR MENGHALANG PAS MENYERTAI BARISAN NASIONAL YANG BAKAL MENGUNTUNGKAN PAS BERBANDING PAS BERADA DALAM PAKATAN JAHAT? KITA TUNGGU DAN SAKISKAN APAKAH KESUDAHAN LEDAKAN PONDAN PADA 6HB MEI JUMAAT INI OLEH PKR DAN DAP. 


PKR & DAP BAKAL GIGIT LIDAH SENDIRI?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...