Ahad, 15 Mei 2011

PKR SELANGOR BERGANDA DUNGU BERLAKU ZALIM KEPADA PENDUDUK KG SG KERANDANG.

PKR Selangor semakin bertambah dungu dan dungu. Akibat kedunguan itu, PKR Selangor kini setaraf dengan mana-mana kezaliman Rejim Zalim dalam tamaddun manusia seperti Rejim Hitler dan Rejim Zionis. Orang dungu akan berlaku zalim untuk menutupi kedunguan mereka. Itulah yang terjadi kepada PKR Selangor dan di mana-mana jua di tanahair. Mereka bijak menipu dalam berkata tapi amat dungu dalam mengotakan kata bila berkata-kata.



1.   Kezaliman Rejim Hitler Zionis Pakatan Jahat PASDAPKR semakin parah dan semain menindas rakyat tanpa mengira bangsa dan agama. Di semua negeri yang berada di bawah pentadbiran Rejim Hitler-Zionis Pakatan Jahat PASDAPKR ini, rakyat di tindas, dianiayai dan dizalimi tanpa peri kemanusiaan oleh Rejim tersebut. 

2.    YB Kamal Ahli Parlimen Hulu Selangor mengakui amat sukar untuk berbincang dengan Kerajaan 'Setan' seperti Rejim Hitler-Zionis Pakatan Jahat PASDAPKR ini untuk membela nasib rakyat seperti yang dialamai oleh penduduk Kg Sg Kerandang Hulu Selangor yang diarahkan juga berpindah tanpa sebarang pampasan dan gantian pada Jun 1, 2011. Penduduk Kg Sg Kerandang kehilangan segala-galanya dan tidak ada seorang pun wakil rakyat dari Rejim Hitler-Zionis Pakatan Jahat PASDAPKR turun padang untuk membantu dan mendengar keluhan mereka. Rejim Hitler-Zionis Pakatan Jahat PASDAPKR memang ZALIM!




Artikel mengenai Kg Sg Kerandang akan terus dikeluarkan sehingga penduduk Kg Sg Kerandang mendapat pembelaan yang wajar. Jadikanlah pengalaman ngeri penduduk Kg Buah Pala dan Kg Sg Kerandang sebagai iktibar kepada kita semua. Tolaklah Rejim Hitler-Zionis Pakatan Jahat PASDAPKR demi masa depan anak-anak kita. Tepuk Dada Tanya Iman.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...