Jumaat, 27 Mei 2011

MAT SAPU BERSIH MERAIH UNDI SOKONGAN DALAM DEMO BERSIH 2.


BERSIH 2 YANG KOTOR. Perhimpunan Haram Bersih 2 sebenarnya adalah platfom untuk Mat Sabu meraih undi di samping cuba meledakkan kemarahan rakyat agar terus mengundi rejim satanisma DAPKRPAS yang sudah tidak popular lagi. 


1. Apalagi cara Mat Sabu untk menang dalam perebutan jawatan duniawi dalam PAS melainkan menganjurkan demonstrasi jalanan di bawah nama BERSIH 2. Habis semua orang di tipu olehnya dalam permainan licik dan percaturan politiknya. Apabila Nik Ajih mula menunjukkan sikap berpihak, Mat Sabu terpaksa mengambil jalan lain untuk menang.

2. Di samping itu juga, BERSIH 2 adalah langkah.pre-emptif untuk menaikkan kemarahan rakyat atas isu-isu ciptaan puak satanisma DAPKRPAS. Malah terdengar khabar angin mengatakan ada pemimpin-pemimpin PAS mula mengedarkan secara rahsia VCD Salahlaku seksual Anwar Ibrahim bagi mengatasi puak Erdogan yang pro Anwar Ibrahim. Samada khabar angin itu betul atau tidak , tidaklah diketahui lagi, Namun pertandingan sengit lagi hangit merebut jawatan duniawi dalam PAS yang menjanjikan syurga dunia Nik Ajih semakin hangat dan hangit.

3. Kepada rakyat semua, diharapkan jangan menyertai perhimpunan haram Bersih 2, ianya bukanlah bertujuan sepertimana yang diwar-warkan sebaliknya ianya hanya untuk memperbodohkan kamu semua sebagai rakyat jelata. Duduk di rumah, bersantai di pantai mahupun meluangkan masa dengan keluarga lebih baik daripada menyertai perhimpunan Haram Bersih 2 yang hanya menguntungkan MAT SABU dan sudah tentulah DAP meraut keuntungan perbatuan politik memperbodohkan Melayu. Mana ada orang DAP akan menyertainya nanti. 

Kepada PAS, cukup-cukuplah mempermainkan orang Melayu Islam mengamalkan perkara-perkara kotor lagi jijik demi kepentingan DAP dan keuntungan diri sendiri. Jangan memperalatkan rakyat, rakyat sedang memerhati. TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...