Jumaat, 27 Mei 2011

EDISI SARAPAN: Tentera Iblis DAPKRPAS.



TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH





Fitnah yang disebarkan oleh orang-orang DAPKRPAS selama ini jelas memenuhi syarat-syarat sebagai tentera Iblis. Iblis mempunyai tentera daripada Jin dan manusia yang membisikan was-was ke dalam hati manusia. Kita dapat lihat jelas sikap ini pada setiap fitnah dan dakyah jahat orang-orang DAPKRPAS selama ini.



1. EDISI SARAPAN SENAMAN MINDA & AKAL mengajak semua pembaca merenungi ayat dalam Surah An Naas yang menyebutkan kelompok Jin dan manusia yang membisikan was-was ke dalam hati manusia lain.

2. Kita dapat lihat bagaiman orang DAPKR PAS berusaha mempengaruhi dan membisikkan ke dalam hati rakyat Malaysia perasaan was-was kepada kebaikan kerajaan Barisan Nasional. Pekerjaan mereka samalah seperti kelompok yang disebutkan dalam Surah An Naas.

3. PAS menemplak dan menuduh UMNO memperjuangkan dasar Sekularisma dan Assobiyah walhal PAS lah yang menggunguli perjuangan Assobiyah dan Sekularisma di mana PAS memisahkan kepentingan ukhrowi dan duniawi serta menyempitkan ajaran Islam itu sendiri.

Adakah kita mahu menjadi ahli dalam perkumpulan manusia yang gagal melaksanakan keseluruhan syariat Islam di Kelantan Kedah Pulau Pinang Selangor? Bukankah Mursyidul Am mereka berkata, sanggup menerima pelawaan Iblis jika Iblis hendak menolong PAS? TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...