Ahad, 22 Mei 2011

KEPALA HOTAK KAU LAH RONNIE 'TIU NIA SENG'.



KUALA LANGAT, MEI 20, 2011. RONNIE 'TIU NIA SENG' LIU yang amat fobia dengan Logo 1 Malaysia telah mengarahkan agar Pintu Gerbang 1 Malaysia di Kg Jenjarom dirobohkan dengan menggunakan kekerasan. Namun orang kampung telah berkumpul dan membantah tindakan Supa Rasis dan Cauvinis DAP tersebut. 

Pintu Gerbang Ini Di Bina Dengan Wang Ringgit Titik Peluh Orang Kampung dan Bukan Dengan Wang Ringgit Kepala Hotak Bingai Ronnie Tiu Supa Rasis & Cauvinis dari parti politik DAP & EXCO Pentadbiran Eksekutif Keparat Khalid G.




1. Ronnie Tiu ini sepatutnya hanya layak menjadi Budak Pencuci Jamban Awam di seluruh Selangor kerana itulah saja kelayakan buat orang Supa Rasis dan Cauvinis sepertinya. Parti DAPnya merupakan sebuah parti politik  yang paling Supa Rasis dan Cauvinis di dunia. Tidak ada yang lebih supa rasis dan cauvinis daripada DAP melainkan DAP sendiri. 




2. Lihat gambar di bawah Notis MDKL kepada JKKP Kg Jenjarom. Ini merupakan percubaan ke dua di Kuala Langat oleh Ronnie Tiu untuk menurunkan dan merobohkan Logo 1 Malaysia. terdahulu sebuah kedai serbaneka 24 jam menjadi mangsanya , kini Kg Melayu Jenjarom hendak dimangsakan oleh Ronnie. Suruh Ronnie Liu sendiri lah robohkan Pintu Gerbang tersebut kalau dia anak jantan. 


Kredit kepada blog penaksj.

3. Dibawah ini pula adalah Surat daripada JKK kepada JKKP, memohon kerjasama kepada orang Melayu agar bekerjasama mematuhi arahan Ketua Supa Rasis dan Cauvinis keparat Ronnie Tiu. Ronnie Tiu ini patutnya berjumpa sendiri dengan JKKP , kenapa dia takut hendak bersemuka dengan JKKP sendiri ? Kenapa JKK pula sanggup jadi balachi si keparat itu? 


Surat JKKK kpd JKKP supaya logo 1Malaysia diturunkan
Kredit kepada penaksj.


4.  Arahan merobohkan pintu Gerbang 1 Malaysia Kg Jenjarom ini dikatakan ada kaitan dengan lawatan  Kerja Dr Xavier ke Kg Jenjarom pada Mei 24, 2011. Jelaslah , Rejim Beruk Jahat PASDAPKR tidak suka samasekali sebarang usaha untuk menyatupadukan rakyat Malaysia dan menolak GAGASAN PENYATUAN PELBAGAI KAUM DI MALAYSIA. Mereka mahu PECAH DAN PERINTAH.

5. Arahan mengharamkan logo 1 Malaysia di seluruh Selangor membuktikan betapa DAP ini mengamalkan polisi supa rasis dan cauvinis tegar yang amat menebal dan sikap keras kepala mereka tidak mahu menerima gagasan pihak lain secara aman. Mana-mana pihak yang menentang mereka akan menerima pembalasan daripada mereka seperti yang terjadi di Kg Jenjarom. 

6. Kini, pentadbiran Eksekutif Rejim PASDAPKR di Selangor perlu bertanggungjawab dan memberikan penjelasan kepada semua rakyat Malaysia, kenapa mereka mahu mengharamkan Logo 1 Malaysia di seluruh Selangor ?

Supa Rasis dan Cauvinis DAP ini semakin memualkan dan meloyakan sungguh. Begitu juga dengan pentadbiran Eksekutif keparat Khalid G yang sanggup melanyak bangsa sendiri demi menjaga hati sekutu Supa Rasis dan Cauvinis DAP nya. Tunggu apalagi rakyat Selangor? Tumbangkan terus Rejim Beruk Jahat PASDAPKR ini. Hendak mengundi mereka lagi ? Undi PAS bermakna mengundi DAP Supa Rasis & Cauvinis. Tepuk Dada Tanya Iman.

2 ulasan:

tungkaran hati.blogspot berkata...

ayuha! baumbaian kita mengilir lading!

Jas Salleh berkata...

wes ngajat duluan ngilirin lading
ampuhkan diri

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...