Ahad, 1 Mei 2011

CARA FAHAMI PAKATAN JAHAT PAS DAP & PKR (9) ..

1. Sudahkah jelas kepada anda semua Modus Operandi Penafian oleh Pakatan Jahat PAS DAP & PKR ? Tidakkah ini menunjukkan bahawa mereka ibarat Di Telan Mati Katak Di Luah Mati Akal ? Lihat analisa Dr Novandri di sini M.i.M dan ikutilah semua analisa Dr Novandri mengenai Isu Pendedahan Salahlaku Seksual Aljuburi, Sumpah Mubahalah dan kesemua kekantolan pembohongan Aljuburi semasa membuat penafian isu pendedahan salahlaku seksualnya.

2. Pada awalnya pro Aljuburi dan Aljuburi sendiri mengatakan bahawa pendedahan oleh Datuk T merupakan fitnah terbaru ke atas dirinya di atas alasan-alasan paling bahlol seorang pendusta seperti Aljuburi boleh kemukakan seperti berikut:-

" Err saya sedang bertwitter masa sedang membalun .."
" Saya tak kenal Datok eskay tapi China Doll saya kenal ..."
" Saya tak berzina lah ! Saya bayar upah dan niatkan Nikah Muta'ah...."
" China Doll tu Wan Jijah masa umur 20 tahun ...."
" Mana ada jam Omega .. saya beri kepada China Doll tu "
" Tanya Wan Jijah mana dia simpan jam Omega saya.."
" Sumpah-sumpah ini ikut hukum mana ? Saya kan sesumpah ..'
" Ini fitnah , ini kerja orang UMNO takkan saya nak balun China Doll pun tak boleh!"
" Tanya Hantu Kak Limah lah dia ada di situ baling-baling tisu kepada saya..."
" Tangkap lah pengedar video lucah tu nak tangkap saya buat apa? Saya bukan mengedar saya balun je!"
" Perut pelakon dia buncit lah saya boroi je!"
" Eskay tu bersumpah kerana gelabah nak orang percayakan saya jahat, saya pendusta saja!"
" Saya tau ramai orang UMNO dok balun jugak sebab saya yang ajar mereka balun .. tanyalah semua orang UMNO dalam PKR sekarang!"

2. Begitulah nasib seorang pendusta seperti Aljuburi yang mengetuai Parti Politik Pendusta di Malaysia ini dan gerombolan Pakatan Jahat PAS DAP PKR. 

Sumpah Mubahalah yang dilakukan oleh Datuk T [Eskay Abdullah] bukanlah satu permainan, dia hanya mahu tunjukkan kepada Aljuburi [mungkin ada perkara yang Aljuburit telah menyinggung perasaannya] bahawa Aljuburi selama ini berlakon 'alim dan wara' untuk membohongi semua orang. Elok sangat semua ahli-ahli PKR keluar parti sahaja.


1 MALAYSIA mendesak Aljuburi Bersumpah Mubahalah jika dia seorang yang benar!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...