Rabu, 11 Mei 2011

ANWAR LAGI !!! PAPA GOMO PULA BERCUMBUAN DENGAN PAPA HOMO ANWAR !

Selepas puas di 'romen' oleh Dr Novandri , Doktor Bloger, kali ini Papa Gomo, Bloger Amar Makruf Nahi Munkar, pula menyambung tradisi 'Beromen' dengan Anwar. Hari ini memang teruk Anwar kena 'romen' dek bloger pro BN. Demi menyahut kempen 'Anti Carut' Anwar, maka Papa Gomo memberanikan dirinya ber'romen' dengan Anwar melalui video mendedahkan pengakuan Anwar sendiri kenapa beliau tidak berani bersumpah. Suntingan video Padi Jantan. Saksikan KEBENARAN analisa ini.



 1. Sila ke blog papa gomo untuk mengikuti entri terbaru beliau. Sungguh lucu bagaimana Papa Gomo memperlekehkan dan menjawab alasan Anwar berkenaan sebab musabab enggan bersumpah. Analisa yang sungguh menarik dan melucukan tapi tepat sekali. Saksikan video ini, suntingan Padi Jantan. Cayalah Gomo ! Cayalah Padi Jantan !



2. Jelas dalam video ini, Anwar menyebutkan salah satu syarat untuk bersumpah ialah Tidak Melakukan Zina. Oleh itu, dalam analisa ini, menunjukkan bahawa secara tidak langsung Anwar mengakui bahawa beliau BERZINA dan kerana itulah beliau tidak boleh bersumpah kerana tidak dapat memenuhi syarat bersumpah! Betul kan.

Sila ke entri terbaru papa gomo di sini EKSLUSIF VIDEO SEKS-ANWAR IBRAHIM AKUI BELIAU MENGAMALKAN ZINA DAN ENGGAN BERSUMPAH LAKNAT (WAJIB TONTON)  seronok Papa Gomo menggomolkan Papa Homo Anwar Ibrahim dalam analisa video suntingan Padi Jantan. Tepuk Dada Tanya Iman.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

allah maha mengetahui..sehebat mana fitnah itu datang.insyallah dengan iman yang kuat.perjuangan yang ikhlas.kebenaran itu pasti akan terselah..moga papagomo diberi hidayah oleh allah..insaflah sebelum terlambat.hidup anda pasti tidak akan tenang dihambat oleh dosa anda..renung renungkan dan selamat beramal..takbir..allahuhakbhar.allahuhkbar..allahuhakbar..asalamualaikum..

Tanpa Nama berkata...

Lu mamat penyokong tegar nuar ni ke..haha..ketingalan zaman la lu..satu dunia dah tahu..napa pak nuar kau tak berani bersumpah beb..agak padai best sangat ke amoi tu...baik punya taji...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...