Isnin, 25 April 2011

TERKINI ! DR NOVANDRI MENGKANTOIKAN LAGI ANWAR MELALUI TWITTER - PERBICARAAN MELALUI MEDIA.

1. Mengikuti blog M.i.M Dr. Novandri http://novandri.blogspot.com/ ada 2 tajuk menarik beliau utarakan. Pertama mengenai twitter Aljuburi mengenai penggulungan hujah oleh Karpal Singh yang pada akal waras boleh ditafsirkan sebagai mempersetujui perlakuan homoseksual dilakukan dan ianya bukan 1 kesalahan jika dilakukan secara kerelaan. Ya ka ? Tapi tak boleh nak hujah lebih panjang kerana kes masih berjalan, nanti dikatakan sebagai 'Perbicaraan Melalui Media' dan melanggar prinsip perundangan.


2. Dalam entri terkini, Dr Novandri mengulas kenyataan berbaur hasutan yang dikeluarkan oleh Lim Guan Eng yang sengaja menyebarkan KEBENARAN FIKTIF kononnya polisi kerajaan Malaysia berdasarkan kepada idealisma HITLERISMA sedangkan KEBENARAN HAKIKI nya ialah DAP dan NAZI kedua-duanya merupakan PARTI SOSIALIS bersifat NASIONALISTIK. DAP bersifat SOSIALIS NASIONALISTIK NANYANG RAYA manakala NAZI adalah PARTI SOSIALIS NASIONALISTIK ARYAN JERMAN.


3. Paling menarik mengenai blog papagomo terkini yang menyatakan bahawa bakal menyusul BAHAGIAN KE 2 VIDEO SEKSUAL ALJUBURI.  Manakala blog-blog sahabat JS lebih banyak membicarakan sola penglibatan DAP dalam perjudian Haram seluruh negara. Sila lihat blog Pisau.net , empayarpemuda dan matkilaupenang.

HARI INI AMAT MENARIK KERANA PADA HARI INI , PERBICARAAN ALJUBURI MENGENAI PENGGULUNGAN HUJAH BAGI MAHKAMAH MENENTUKAN SAMADA PEMBELAAN PERLU DIPANGGIL ATAU TIDAK. KEDUA, DR NOVANDRI MENGKANTOIKAN ALJUBURI DALAM TWITTER DAN MENGULAS MENGENAI KEBENARNA FIKTIF TERBARU LIM GUAN ENG. MANAKALA, PAPAGOMO MEMBERIKAN ANGIN MENGENAI PENDEDAHAN VIDEO SEKS BAHAGIAN KE 2. SAHABAT-SAHABAT LAIN MENGULAS MENGENAI PENGLIBATAN DAP DALAM KEGIATAN PERJUDIAN HARAM SELURUH NEGARA. MANAKALA YANG LAIN MENENTUH MENGENAI PERKOCAKAN PEMILIHAN PAS DALAM BULAN JUN INI. BENARLAH, PARA BLOGER YANG BERTANGGUNGJAWAB ADALAH REPOSITORI DAN PENYIMPAN ARKIB SEJARAH MASAKINI. DEMOKRASI TERBUKA DAN DIGITAL DEMOKRASI. JANGAN JADI MACAM RUKIBIRU.



1 MALAYSIA , DEMOKRASI DIGITAL

1 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

BN kena guna slogan rasis berikut untuk lawan DAP/ fuckatan Penang

a.1 Melayu 1 Ummah 1 Bumi
b.Selamatkan Malaysia dari Peliwat
c.Jom Humban DAP
d.Extreme Enough for DAP !
e.Ayuh Ubah, Kuburkan DAP
f.Kami benci DAP!
g.Save Penang from DAP pirate
h.Reject DAP Now!
i.DAP big liar!
j.Uncle Poo we don't need you here!
k.Kita bako roket!
l.DAP boleh blah!
n.Tolak khalifah harbi!...

ada lagi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...