Selasa, 6 Disember 2016

PROPA DAP YANG MENIPU MELAYU, CINA & INDIA.

  
Politik Pun Ada Seni nya macam Main Game
Seni Politik DAP Lebih Merbahaya dari Ekstrimis Agama 

BISMILLAHI
Salamun 'Alaikom
Bani Adam a.s. dan Selamat Sejahtera Tanah Melayu / Tanah Kuning / Tanah Jawi / Tanah Mengandong,

AL KESAH TANAH MELAYU

Tak pelik ke tiba-tiba Kit Siang & anak nya amponkan musuh politik DAPigs paling utama selama ini, yakni Mahathir baru-baru ini?

Apakata mereka? Bahawa tiada musuh dan kawan yang kekal dalam politik.
Apa maksodnya?
Maksodnya, untuk mencapai objektif politik, Matlamat Menghalalkan Cara.

Apa maksod ungkapan itu?
Maksodnya , Menghalalkan Yang Bathil Membatalkan Yang Haq.

Adakah ini yang kita semua mahukan untuk masa depan kita?

Hari ini kita diberikan Haq, esok lusa Haq kita boleh di rampas oleh mereka. Hari ini kita kaya-raya, esok lusa, bila mereka nakkan harta benda kita, maka mereka boleh rampas ikut suka hati mereka.

Maka di mana kah Jaminan Keselamatan dan Keamanan untuk kita dalam sistem begitu?

Jelas dan teranglah, DAPigs menipu dan temberangkan kita semua.

DAPigs mendakwa lagi, mustahil mereka tadbir dan menjadi PM di Malaysia dengan hanya 52 kerusi di Dewan Rakyat. Temberang itu hanya dipercayai oleh mereka yang akalnya dah hilang dan otaknya tak berfungsi.

Teori mana kata DAP tak boleh mentadbir dan menguasai Tanah Melayu / Tanah Kuning / Tanah Mengandong / Tanah Jawi dengan 52 kerusi di Dewan Rakyat?

Majoriti Mudah untuk menjadi Kerajaan Persekutuan ialah 112 kerusi sahaja. Sekarang kita buat kira-kira guna Ilmu Hisab yang betol.

112 - 52 = 60
60 kerusi tersebut  di bahagi-bahagikan kepada PKR, PAN & MUNGER maka,
PKR ada 20 kerusi,
PAN ada 20 kerusi,
MUNGER ada 20 kerusi.

Boleh ke PKR PAN MUNGER lawan majoriti 52 kerusi DAP?
PAN dah konfem akan sapot DAPigs 100%
Maka DAPigs ada sokongan tambahan 20 kerusi lagi.

Menjadikan Kuasa DAPigs bertambah menjadi 72 kerusi.
Itu belum masuk lagi kerusi PKR yang dimenangi oleh calon-calon DAPigs yang bertanding di bawah bendera PKR.

Tak ke DAPigs akhirnya ada 52 + 20 + 15 = 87 kerusi secara tak langsong?

Kalah UMNO punya jumlah kerusi di bawah BN.

Maka Perwakilan Melayu-Islam dalam Dewan Rakyat di bawah Pakatan DAPigs akan bertambah kurang lah. Tapi Perwakilan DAP yang mewakili puak cauvinis kiasu yang minoriti akan lebih berkuasa dan menjadi majoriti plak di Dewan Rakyat.

Adakah ini Adil Saksama kepada Melayu, India dan etnik-etnik lain di dalam Persekutuan Malaysia?

Bukan ke nanti dalam jemaah Menteri / Kabinet Dapur Pakatan DAPigs, DAPigs mempunyai majoriti dan undian lebih besar berbanding dengan malaon yang menjadi PM?

Kenapa puak Mahathir tak fikir jauh-jauh pasal persengkongkolan dan setongkolan dengan DAPigs akhirnya merugikan Melayu.

Perkara ini perlu lah di ambil berat oleh golongan politik yang sedang bertelagah dan merugikan Melayu. Jangan lah kerana seorang berdua maka habis seluruh golongan politik serta rakyat hidup sengsara dan tak aman damai.

Jangan rosakkan Tanah Melayu / Tanah Jawi / Tanah Kuning / Tanah Mengandong Seulas Pinang Setampok Manggis Sepiak Sireh ini. 

Perlulah di ingat bahawa Lubok Politik ini di jamin oleh Lubok Pesaka Tanah Melayu / Tanah Jawi / Tanah Kuning / Tanah Mengandong di bawah Wasiat 7 Raja-raja Melayu, Perkara 153 dan DURBAR 1932-1939. 

Janganlah plak, golongan politik macam DAPigs dan Mahathir berleluasa dan bermaharajalela berbuat onar sesuka hati mereka. DAPigs dan Mahathir cuma bawak amalan kleptokrasi, nepotisma & kronisma.

Akan wujud nanti di bawah regim Pakatan DAPigs, famili-famili Dinasti Politik yang menjadikan jawatan-jawatan terpenting sebagai Haq Warisan Pesaka mereka ini. Itu dah melampau lah. Sebab itu Hak Orang bukan Hak mereka pun.

Sebab itulah amalan politik Pakatan DAPigs ini amat merbahaya kepada masa depan kita semua. Pedooh je lah bila Pakatan DAPigs kata hidup kita lebih terjamin dan selesa di bawah Regim Pakatan DAPigs. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...