Ahad, 14 Ogos 2016

MAHATHIR MOHAMAD SUDAH CAPEK & NAJIB JAUH DI HADAPAN

Mahathir Sepatotnya Berehat & Enjoi Persaraan 

Bismillahi 
Assalamu'alaikom 

Mahathir Mohammad sudah penat tu. Umurnya pun sudah 91 tahun. Di usia emas matang seperti itu Mahathir sepatotnya berehat dan enjoi persaraannya sambil bernostalgia pencapaiannya.

Najib sudah jauh ke hadapan beliau (Mahathir). Beliau (Mahathir) sepatutnya mengakui bahawa beliau sudah kalah dalam perlumbaan dengan Najib. Kalah dengan polotik gentleman Najib. Kalah dengan kepintaran Najib berpolotik.

Mahathir tak perlu lagi mendengar dan terpengaroh dengan hasutan-hasutan para pendengki yang mahu melihat beliau mengaibkan dirinya sendiri dalam kekalahan kepada Najib.

1MDB bukanlah skandal sebaliknya hanya sebuah hasutan polotikal sahaja. Mahathir sepatutnya sedar bahawa segala strategi politikal beliau mampu di baca 100 langkah ke hadapan oleh Najib.

Mahathir patut bangga kerana akhirnya beliau mampu digantikan dengan seorang pemimpin seperti Najib meneruskan legasi-legasi negara ke persada dunia. Tindakan Mahathir mahu mengalahkan Najib adalah perbuatan sia-sia.

Mahathir tahu beliau takkan dapat mampu mengalahkan Najib. Beliau tahu keupayaan dan kekuatan Najib. Beliau juga tahu segala usaha murni Najib mahu melindungi beliau dan menutop segala kesalahan pemerintahan beliau.

Mahathir juga tahu Najib berada dalam polotik lebih lama daripada beliau sendiri. Pendekata, Mahathir tahu Najib seorang bijak berpolotik dan amat sukar untuk dikalahkan. 

Beliau juga tahu Najib mempunyai sokongan padu dan kuat daripada akar umbi dan rakyat. Beliau juga tahu apa yang beliau lakukan terhadap Najib hanya memperkukuhkan kedudukan Najib dan mengembalikan kepercayaan kepada Najib. 

Beliau tahu apa saja serangan terhadap Najib tidak sedikit pun mencalarkan dan melemahkan semangat dan moral Najib.

Beliau tahu beliau sudah tersilap perkiraan terhadap Najib sama seperti beliau tersilap perkiraan dengan Anwar Ibrahim.

Mahathir juga tahu Najib mempunyai semangat kental dan jitu dalam menghadapi apajua cabaran dan tidak mudah mengalah.

Mahathir tahu Najib mempunyai semangat sama seperti marhum Tun Abdul Razak. Dan Mahathir tahu Najib tahu segala dan setiap rahsia-rahsia sulit nya. 

Mahathir tahu Najib dah masak dan paham benar cara Mahathir dan penasihat-penasihat Mahathir bertindak dan berfikir.

Mahathir tahu Najib melakukan perkara-perkara dan tindakan-tindakan yang betul dan benar.

Mahathir tahu Najib tak bersalah dalam dalam sebarang fitnah-mehnah yang dilemparkan terhadap Najib.

Cuma Mahathir ini degil saja dan enggan mengaku kalah salah dan silap. Kerana selama ini beliau di bodek dan di puja melambong-lambong oleh pengampu-pengampunya.

Dan Mahathir amat tahu bahawa Najib akan menang akhirnya. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...