Sabtu, 29 Ogos 2015

#Bersih4 THE YELLOW RACISTS THE HUNGRY GHOSTS OF MONEY & GLORY GRAB.


BISMILLAHI ALLAH HU AKBAR !

The Yellow Racists Hungry Ghosts Of Money & Glory Grab





Ini adalah Pandangan Peribadi ambe sahaja mengenai #Bersih4 yang di taja dan digerakkan oleh mendiang cina dapigs membakar sentimen kebencian terhadap kepimpinan Melayu. 

Pada asalnya, BERSIH adalah untuk menuntut, kononnya, sistem Pilihanraya yang lebih adil & Telus. Kini, jenama BERSIH dimanipulasikan oleh Politikus Opurtunis mendiang cina dapigs membakar sentimen kebencian terhadap kepimpinan Melayu Islam.

Ramai penggerak asal BERSIH kini menjauhi diri mereka dari BEROKSEKS 4. Dan mereka mengakui jenama BERSIH mereka sudah di sabotaj oleh Politikus Opurtunis mendiang cina dapigs.

Ambe lebih gemar menggambarkan BEROKSEKS 4 pada kali ini dengan THE YELLOW RACISTS HUNGRY GHOST OF MONEY & GLORY GRAB.

Media Spin sudah pun bermula dengan memberikan gambaran seolah-olah seluruh 'Rakyat' bersama BEROKSEKS 4. Tapi pemerhati bebas yang sudah berkeliaran sejak semalam memaklumkan, ramai pemegang VISA SOSIAL dan kongsi gelap menyamar menjadi 'Rakyat'.

24 jam sebelum 29 hb Ogos 2015, sengaja diviralkan suasana BEROKSEKS 4 di Batu Pahat. Semua maklum yang dalam gambar tu bukan warga lokal pun. Anda sendiri pun tahu siapa mereka sebenarnya. dan jangan haraplah yang berselfie tu akan turut serta nanti.

Kita amat kesalkan penyertaan orang Melayu di dalam BEROKSEKS 4. Mereka perlu sedar mereka diperalatkan dan dimanipulasi oleh politikus opurtunis mendiang cina dapigs.

Motif Utama dan Matlamat Kardinal penganjur BEROKSEKS 4 ialah merampas kuasa menggunakan Tema Najib Letak Jawatan. Oleh kerana arwah maharaja kerala sudah beri restu dan redho nya kepada puak politikus opurtunis mendiang cina dapigs, maka mereka ambil kesempatan menjustifikasikan tema berkenaan. Niat sebenar mereka ialah Merampas Kuasa. 

Politikus Opurtunis mendiang dapigs lahir dari aspirasi politikal Huaren Nanyang yang mahukan Kuasa Politik dan Kuasa Ekonomi seperti yang dinikmati oleh saudara terdekat mereka di sebuah pulau.

Di awal penubuhan mendiang dapigs, ianya dianggotai oleh puak revolusioner nasionalis ala koumintang, komunis Mao Tse Tung dan sosialis haluan kiri Huaren nanyang. Mereka ini didanakan oleh para kapitalis Yoetai yang menguasai ekonomi British Malaya.

Sejak, perjuangan komunis digagalkan, mereka berusaha untuk mengubah cara dan kaedah mereka. Pemisahan Singapura disebabkan oleh pergaduhan kaum yang dicetuskan oleh puak Huaren Nanyang. Provokasi melampau membakar sentimen perkauman daripada politikus Huaren Nanyang mendiang cina dapigs, suibversif komunis dan di bantu kapitalis Yoetai, menyebabkan berlakunya 13 Mei 1969. Ianya digagalkan oleh MAGERAN. 

Mereka menunggu selama bertahun-tahun. Sehinggalah mereka mempunyai sekutu-sekutu kuat dari kalangan orang Melayu yang bergerak dalam REFORMASI pada 1997-88. Dari situ momentum mereka mula bertukar.

Mereka membakar sentimen kebencian kepada pemimpin Melayu yang berkuasa kerana mereka mempunyai Anwar Ibrahim. Setelah hampir REFORMASI dilumpuhkan setelah Anwar Ibrhaim dipenjarakan selama 6 tahun, pada 2004 mereka mendapat nafas baru bila pentadbiran Pak Lah mempercayai Anwar Ibrahim.

Bermula dengan gerakan HINDRAF menggantikan REFORMASI, mereka terus melanyak kepimpin Melayu melalui protes kaum Tamil. Bila gerakan HINDRAF senyap dan diam, mereka bertukar haluan kepada Melayu-melayu PAS.

Bilamana Melayu-melayu PAS membantu memperkuatkan persepsi umum kepada mendiang cina dapigs, dan bila mereka berjaya ambil P Pinang, Selangor & Perak (hanya bertahan 8 bulan sahaja) mereka terus membakar sentimen kebencian kepada kepimpinan Melayu.

Bilamana, pengaruh mereka ke atas Melyu-melayu PAS mulai hilang, dan kerana kegagalan Kajang Move yang menyaksikan PKR berpecah, PAS berpecah, mendiang cina dapigs beralih kepada mengancum polemik di antara arwah maharaja kerala dengan Najib melalui isu politikal 1MDB. 

Bilamana mereka berjaya mempengaruhi arwah maharaja kerala bertindak ke atas Najib dan akhirnya arwah maharaja kerala memberikan 'restu' " Cari Jalan Singkirkan Najib Tapi Bukan BN' dengan segera mendiang cina dapigs memulakan kempen BEROKSEKS 4. 

Itulah punca utama kenapa BEROKSEKS 4 di buat. Bukan kerana kepentingan rakyat jelata tapi untuk kepentingan politikus opurtunis mendiang cina dapigs merampas kuasa. 

Politikus opurtunis mendiang cina dapigs tak penah nak angkat pot pun pasal mana-mana kaum dan kepentingan rakyat jelata. Yang mereka Utamakan dan pentingkan ialah Kuasa Politik dan Wang sahaja. Kemahsyuran yang mereka mahukan, Bukan mereka mahu melihat dan memberikan kesenangan dan membantu rakyat jelata. 

lagipun, diketahui ramai yang menyertai BEROKSEKS 4 pada kali bukan warganegara Malaysia. Dan ramai pengintip serta perisik asing sudah pakai Baju Kuning jugak untuk bikin kacau-bilau. Mereka akan menyamar menjadi 'Rakyat'. Bersedia dengan teropong, kamera dan vidcam bagi 'aksi lakonan terhebat' mereka. 

Pihak Berkuasa Malaysia jangan di pandang remeh.

Akan berlaku lah macam-macam aksi-aksi lakonan drama daripada mereka nanti untuk membangkitkan sentimen kebencian serta provokasi bagi menjustifikasikan RAMPASAN KUASA mereka.

Segala kemahiran Media Spin akan mereka gunakan untuk memperbesar-besarkan keadaan. Jangan sesekali mempercayai sumber-sumber media mereka dan media asing yang melaporkan insiden berkenaan. Lapran-laporan media mereka semua POYOS ! Termasuklah apa yang bakal diviralkan oleh mereka di media sosial melalui machai-machai prabayar mereka.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...