Khamis, 25 Jun 2015

OOPS ANNUAR MUSA & MARA PLAK DI TEMBAK SELEPAS FITNAH ADU DOMBA 1MDB GAGAL.


BISMILLAHI-ALLAHU AKBAR, 

Selepas fitnah adu domba ke atas 1MDB & THP digagalkan oleh penahanan Xavier Andre Justo oleh pihak berkuasa Thai, tak semena-mena akibat dari sebuah penulisan pojok dari sebuah media asing di Australia, MARA dan Tan Sri Annuar Musa pulak kena tembak dek pepuak arwah pengadu domba. 

Belum apa-apa, stetmen Tan Sri Annuar Musa di putarbelitkan oleh media penyambut pengadu domba. Sedangkan, isu yang muncul pun tidak dapat disahkan samada benar atau salah. Tapi biasanya dalam sebarang isu politikal , ianya tak benar samasekali lah cam Paranoia 1MDB, TRX & THP haritu. 

Puak Maikemud ada menyiarkan dan menerbitkan berkenaan penjelasan TS Annuar Musa berkenaan isu politikal adu domba sesama sendiri itu. Jawapan TS Annuar Musa mudah, apa yang beliau maksudkan ialah pembelian yang dijadikan isu itu mengikut prosedur. 

Beliau menafikan tafsiran menyeleweng yang diberikan kepada stetmen beliau sebelum itu yang membabitkan DS Najib. Beliau kata, apa yang beliau tuturkan ialah pembelian itu mengikut prosedur melalui semua agensi yang dipengerusikan oleh DS Najib bukannya bermaksud ada campurtangan dan hanki panki daripada DS Najib seperti yang sengaja disalah tafsirkan oleh media luar negeri dan media pengadu domba. 

Ambe tulis artikel ini pun sebab ambe atas tanggungjawab dan amanah memerangi sebarang bentuk fitnah adu domba ke atas sebarang organisasi yang menjaga kepentingan Melayu Pribumi. 

Ambe mempersoalkan motif dan niat jahat yang timbul menyerang MARA dengan menggunakan Frontal Attack ke atas urusniaga hartanah di Australia. Seperti biasa, tiada sebarang bukti dan dokumen dikemukakan. Jika ianya ada dikemukakan, sudah pasti ianya sudah didoktorkan mengikut agenda adu domba pengadu domba. 

Kalao iya pun pengadu domba amat bencikan DS Najib, kenapa mereka babitkan dan serang MARA? Hoi dah takde institusi lain ke nak di serang? Sebagai contoh LADA, PROTON dan PERWAJA? 

Itu belum lagi pasal ke mana hilangnya RM50 biliyun FOREX dan RM50 biliyun unit saham Amanah Melayu Pribumi/ Bumiputera dulu.

Ambe paling nyampah dengan sikap pengadu domba ialah bila mereka kantoi dalam satu fitnah adu domba mereka akan cetuskan pula adu domba lain dan babitkan kepentingan Melayu Pribumi. Caittt Podaaahhhh ! 

Selaku Melayu Pribumi, ambe pun nak tahu gak neyh apa jadi kepada semua Agenda DEB masa arwah Tun M jadi PM dulu? Kenapa Melayu Pribumi seramai 16 juta orang masih lagi terkontang-kanting mencari nafkah dan rezeki?  

Dan kenapa selepas 22 tahun arwah Tun M perintah, hanya anak beranaknya berserta kroni nya sahaja yang kaya-raya? Ambe nak tahu gak lah sebab penat weh nak defend arwah Tun M ni dulu sepanjang tahun 2008-2015 sebelum arwah tiba-tiba serang sesama sendiri. 

Kita gak nak tahu apakah punca sebenar arwah Tun memansuhkan imuniti Raja-raja serta mengambil jalan drastik membiarkan UMNO LAMA diharamkan pada masa beliau jadi Presiden UMNO dolu. 

Melayu Pribumi jugak nak tahu kenapa sekelian pawang-gemawang beliau di panggil mengadap marhum Pawang DiRaja Jelebu Mubin pada suatu ketika dulu? 

Melayu Pribumi jugak nak tahu lah dari mana arwah Tun M dapat genetik Hidung Belatuknya tu. Setahu kami, keturunan asal-asli Melayu Pribumi hidung mancung tapi takde yang belatuk. 

Melayu Pribumi gak nak tahu lah apa sebab segala jejuak & hulubalang tempang kaki arwah Tun M dok serang MARA kepentingan Melayu Pribumi? Kenapa kami Melayu Pribumi di seret dan di heret dalam kancah sengketa arwah Tun M dengan Najib? 

Adakah kerana arwah tun M pun bencikan Budaya Taat Ketua yang kami amalkan dan tak sesuai dengan selera nafsu besar & tamak rakus arwah Tun M ke? 

Kami Melayu Pribumi sapot dan sokong Najib selaku PM dan Presiden UMNO pun jadi salah di mata dan hati arwah Tun M yang Beraja Di Mata Bersultan di Hati seperti pepuak mendiang dapigs dan PKR serta PASMA? 

Kami selaku Melayu Pribumi dengan ini Berkirim Salam kat arwah Tun M bersekali kepada semua jejuak beliau kerana menyerang kepentingan kami dalam MARA dan THP. 

Kami Melayu Pribumi sesungguhnya menolak usaha kartel arwah Tun M membabitkan kepentingan kami dalam MARA & THP. Jangan usik kami sebab kami tak nak campurtangan dalam urusan hawa nafsu kamu wahai arwah Tun M ! 

Kami Melayu Pribumi kekal dengan janji-janji dan wasiat tok nenek moyang kami sebelum merdeka dan semasa merdeka serta selepas merdeka. 

Kamu, arwah Tun M dan sekelian politikus zombi, kalau nak bersengketa sesama sendiri, sila kan lah. Jangan babitkan kami dan kepentingan kami. 

Kami bukan budak-budak suruhan dan hamba abdi kamu wahai arwah Tun M. 

Pesan tok nenek moyang kami dulu kepada kami ialah

Hak Kita Hak Kita
Hak Orang Hak Orang
Hak Orang kami tak mahu
Hak Kita jangan lagi diberi kepada orang. 

Kami Melayu Pribumi pun menolak sekeras-kerasnya amalan budaya politik zombi dari puak PASMA, PAS, PKR dan mendiang DAPIGS. FULLSETOP !

Jangan sesekali nak heret kami dalam kancah sengketa kamu orang. 

Jangan usik kepentingan kami dalam sengketa kamu orang. 

Kamu hukumlah sesama kamu sendiri ikut Hukum Toghut kamu orang. 

Kami berhukum dengan al quraan nuur kariim sahaja. 

Jelas bukan? Kalau masih belum jelas, tok nenek moyang berkirim salam jugak kepada kamu orang. Faham !

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...