Jumaat, 19 Disember 2014

HARGA MINYAK DI PAM BAKAL TURUN LAGI DAN BILA PENIAGA KIASU PRO DAP NAK TURUNKAN HARGA BARANGAN?

BUAT PERTAMA KALI NYA, Menteri CGPA berjaya menarik perhatian ambe dengan mengumumkan Harga Minyak di Pam bakal turun lagi selaras dengan harga minyak mentah dunia yang turun sehingga USD56.6 satu tong. Pada kali ini, pengumuman beliau tak plak mendapat sebarnag sambutan daripada puak siber PR. Apakah ini bermakna, puak siber PR sudah menyokong kerajaan BN? Nampaknya begitulah.

Tapi agak malang, peniaga kiasu pro dap di semua sektor tak berbunyi apa-apa pula. Kalau sebelum ini, sebarang kenaikan minyak di pam akan di sambut dengan maki herdik daripada puak DAP, kali ini mereka diam. Kenapa ya?

Tak ke sepatutnya puak DAP menyambut pengumuman Menteri CGPA itu dengan menyalak dan melalak kepada peniaga kiasu yang pro mereka agar segera menurunkan harga barangan mereka selaras dengan penurunan harga minyak di pam dan harga minyak mentah dunia?

Tak ke selama ini DAP yang ajar peniaga kiasu seluruh Malaya bahawa mereka perlu naikkan harga barangan kerana harga minyak di pam naik ? Nah ! Kenapa pulak di masa harga minyak di pam turun dan harga minyak mentah turun, DAP tak menyalak dan melalak kepada peniaga kiasu pro mereka agar menurunkan harga barangan dengan segera selaras dengan penurunan minyak mentah dan minyak di pam?

Sebaliknya DAP sibuk nak haramkan Perarakan Maulidur Rasul dengan beking puak-puak bahlol lagi bangang yang menjadi Exco Agama di Pulau Pinang. Dan DAP sibuk beno nak buat Kandang Mega Babi di kawasan majoriti Melayu di Kuala Langat.

NFCorp yang sudah hampir berjaya menternak lembu fidlot, DAP dok bantai guna Rafizi yang bangang membunuh bisnes bangsa sendiri. Tapi Rafizi dok diam plak bila masuk bab Ladang Mega Babi di kawasan majoriti Melayu di Kuala Langat. 

Selagi Melayu Kebanyakan tak turun beramai-ramai menuju SUK dan DUN Selangor maupun Pulau Pinang, selagi itulah puak DAP akan kacau dan menjadi semakin berani.

MELAYU KEBANYAKAN jangan lah duduk diam-diam kat rumah sahaja. Hak kamu sedang di kikis dan di hapuskan oleh puak DAP KIASU. Politikus Melayu takleh buat apa-apa sebab diaorg cuma dapat UNDI MINORITI JEK. 

MELAYU KEBANYAKAN .. PLIS BERSUARA LANTANG LAH KAT PUAK DAP-PKR YANG SEMAKIN KURNAG AJAR DAN BIADAP !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...