Rabu, 15 Oktober 2014

PUAK ANTI GOMEN , RAKYAT DAH JEMU SERTAI DEMO PROTES YANG TAKDE HASIL.

PUNCA UTAMA KENAPA MELAYU DAN AGAMA ISLAM DI CERCA DAN DI MAKI HAMUN DEK CINA KIASU DAP KERANA BUDAYA ITU DIMULAKAN OLEH ANWAR IBRAHIM, SEORANG PELIWAT HABITUAL DAN TEGAR. 

BUDAYA ITU PULA DIPOPULERKAN OLEH PUAK REFORMASI DAN PUAK SOSIALIS CAM ISHAM RAIS. 

DISAPOT PULA OLEH PUAK-PUAK LEBAI PAS YANG KINI SEDANG MENERIMA PEMBALASAN SETIMPAL DARIPADA DAP KIASU & PKR SOSIALIS PRAGMATIK.

APABILA BUDAYA ITU SEMAKIN MENULAR DAN KEGAGALAN PENJAWAT-PENJAWAT DALAM UMNO MENGATASINYA, DAN KEGAGALAN SEMUA PUCUK PIMPINAN POLITIKUS MELAYU MENYATU PADUKAN MELAYU SERTA MENGALAHKAN KELICIKAN ANWAR IBRAHIM, BUDAYA ITU MENJADI SEMAKIN GANAS DAN BERTAMBAH TEROK. 

AKIBATNYA, MELAYU MENJADI MANGSA KEADAAN DAN ISLAM DIPERHINAKAN SEPANJANG MASA TANPA SEBARANG PEMBELAAN. 

Puak-puak anarkis yang bangang lagi bahlol menyebarkan kebencian kepada UMNO macam tak hengat donia. Habis semua budaya Melayu dikaitkan dalam penyebaran kebencian kepada UMNO. Gelaran-gelaran 'Hanya Melayu Bodoh Sokong UMNO', 'Geng Songkok Tinggi' , 'Keris Telanjang' ini semua jadi bahan modal plak dek DAP Kiasu untuk menyebarkan dakyah mereka yang anti Melayu dan anti Islam.

Bila anwar ibrahim mengajak penyokongnya berhimpun di Mahkamah pada hari pendengaran kesnya, dan berdemo membuat protes kerana subsidi minyak dikurangkan, apa yang dicapai pun dalam demo-demo bantahan seperti itu? 

Adakah selepas demo bantahan diadakan maka segalanya selesai? Tidak ! Demo bantahan tidak akan mendatangkan sebarang manafaat. Malah tidak akan membantu apa-apa pun. 

Dari membuang masa dan tenaga serta membuat bising dan bingit di tempat awam, lebih baik melakukan sesuatu yang lebih afdal dan efektif. Sebagai contoh, mengumpul dana , menubuhkan koperasi dan konglomerat kemudian beli semua saham-saham syarikat yang ada kaitan dengan peruncitan petrol dan barangan keperluan. 

Kalau betul nak tunjuk diri tu lebih bagus dan pala hotak itu lagi cerdik daripada PEMANDU, Omar Ong-kos, Idris Jala dan Najib, kumpul lah Dana banyak-banyak dan ajak orang awam menyertainya. Kemudian bina rangkaian bisnes untuk menyaingi monopoli rangkaian bisnes yang ada. 

Pergi demo bantahan, buat bising, tunjuk perasaan, tunjuk plakad, buat perangai macam-macam, jerit-jerit lepas tu balik rumah apa dapat? Ada selesai masalah ?

Akhirya menjadi Alat perkakas dek orang lain yang lebih bijak dan lebih licik daripada korang. Mula-mula korang hengat korang cerdik dan licik, rupa-rupanya korang diperbodohkan dan diperbahlolkan menjadi Alat Perkakas untuk orang lain perolehi apa yang mereka nak. Dabel Tolol Namanya Tu. 

Amat Merugikan Menjadikan Matlamat Tumbangkan BN dan UMNO dalam Kehidupan Yang Tak Lama Ini, Lebih Baik Fokus dan Tumpukan Usaha Bersepadu Untuk Memperbaiki Mutu Kehidupan Sendiri Dan Dalam Masa Yang Sama Menjadi Kuasa Penentu Yang Digeruni dan Di Hormati. 

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...