Isnin, 26 Mei 2014

SEKUR LAGI BETINE BANGSAT SUNDALAN POLITIKAL IMIGRAN BRITISH DAP YOETAI MEMBUAT PENGHINAAN TERBUKA KEPADA 15.121,200 JUTA MANUSIA MELAYU BANI ADAM ALAIHIS-SALAAM.


Setelah menang di bukit Gelugor dan membunuh perpaduan melalui politik adu domba perkauman, kini, sekur lagi politikus imigran british bangkai bangsat membuat penghinaan terbuka kepada semua 15,121,200 juta manusia Melayu bani Adam alaihissalaam. 

Kali ini, giliran betina sundalan politik adu domba perkauman, Kasthuriraani anak haram Patto. Betine bangsat tu Ahli Parlimen bagi kawasan Batu Kawan dalam negeri Pulau Pinang yang masih dalam pajakan kepada Sultan Kedah. 


Betine sundal politikal bangsat tu tak sedor masa beliau angkat sumpah dalam Dewan Rakyat selaku Ahli Parlimen beliau bersumpah akan memelihara Perlembagaan Malaysia. Dan Perlembagaan Malaysia sudah mengatakan semua warganegara Malaysia ada hak untuk memilih siapa saja yang mereka hendak.

Tapi Kasthuriraani anak haram Patto telah melanggar sumpahnya dengan menghina terbuka semua penyokong UMNO/BN. Bayangkanlah kalau puak toghut dajal dap pkr pas menjadi gomen Persekutuan, kita sudah tak diberikan Hak Kebebasan Memilih siapa yang kita sukai.

Itulah sebenarnya wajah Politik Adu domba perkauman yang dibawa parti imigran british yoetai bangsat bangkai. Yang disokong oleh politikus pas dan pkr. . Memang depa puak manusia adu domba bangsat lagi bangkai.


1 ulasan:

Prince Righty 1 berkata...

Sabar itu separuh daripada iman, saudara... Kalau kita cepat melatah, senang diorang ni checkmate kita! Sebenarnya aku nak tergelak tengok 'tazkirah ustazah' ni, macamlah bersih sangat, udah ada kebebasan memilih dan kebebasan berfikir tak dipakai sempurna mungkin...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...