Khamis, 6 Februari 2014

PAPA AYAM BESI LAHIR DALAM TAHUN BABI API BAKAL HADAPI KESUKARAN - FENGSHUI KUDA KAYU. HIJAU.


Papa lahir pada 10 Ogos, 1947 dan mengikut zodiak Cina, Papa ialah Ayam Besi yang lahir dalam Tahun Babi Api Merah. Ini tahun Kuda Kayu Hijau. Kuda dalam kelompok API, dan Ayam dalam kelompok BESI. Oleh itu, orang yang macam PAPA ne nasib tak baik dan bawa sial kepada semua yang menyokongnya. Sebab BESI BOLEH DICAIRKAN DENGAN API.

Ada benar juga sebab kita kaji sejarah Papa dengan Kuda. Papa pernah terpeliuk tengkuk dan leher bila naik Kuda. So, Papa dengan mana-mana elemen yang ada unsur API, Papa akan tewas dan kalah. Lagipun, Papa lahir dalam tahun Babi Api Merah. Awal-awal lagi, Papa punya untung nasib dalam kepercayaan orang Cina, Pembawa sial dan malang kerana mudah dicairkan dan dikalahkan.

Kalau Papa jadi MB Selangor, habis semua bisnes Cina dalam Selangor jadi cair. Dan Papa akan menyebabkan semua aliran ONG / TUAH lari merata tempat. Dan Papa mudah dikalahkan oleh saingan yang ada unsur API yang kuat. Selangor akan berada dalam keadaan susah dan sukar.

Kuda dan Ayam tak ngam. Sebab Kuda adalah Api dan ayam ialah Besi. Api boleh cairkan Besi dengan mudah. Akan berlaku huru-hara dan Selangor akan mudah diambil alih oleh BN. Jadi eloklah pengundi Cina tak keluar mengundi sangat kerana suey Papa akan melekat kepada pengundi Cina.

Papa hanya meletakkan pengundi Cina dalam kesusahan berpanjangan dan kerugian yang panjang. Papa tak boleh tahan dengan tekanan kekuatan Kuda. Buatlah macamana pun, untung tak menyebelahi Papa dalam tahun ini dan bila-bila pun. Papa akan menjadi bewak dan liabiliti besar kepada pengundi Cina dan akan melemahkan penguasaan DAP kiasu di Selangor. 

So pengundi Cina di Kajang kena fikir habis-habis..... 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...