Khamis, 2 Januari 2014

MELAYU DITIPU PROVOKASI SOSIALIS RELIGUS - SIASATAN KEATAS PERSATUAN BABEL MALAYSIA.

Helo ! MELAYU ... berapa lama lagi korang nak SEDAR ? KITA NI ASIK DITIPU OLEH PEPUAK PAKATAN RAKYAT SOSIALIS sejak 2008. Mustahil korang tak sedar-sedar jugak? Pelajaran memasing dah tinggi melangit. Jangan fikir puak SOSIALIS cuma ada dalam PAKATAN RAKYAT sahaja.

SOSIALIS sedang menghancurkan MELAYU dari dalam dan dari luar. Ramai jugak cerdik pandai MELAYU yang menjadi penganut SOSIALIS TEGAR. Dan sosialis ini selari dengan syiah-wahhabi-kiasu-liberal. Kaji betul-betul ancaman sosialis ini yang bekerjasama dengan syiah-wahhabi-kiasu-liberal siangmalam sejak 2008. 

Ini bukan lagi soal perbezaan politik tetapi persoalan penghapusan etnik jatidiri MELAYU. Jangan leka. Segeralah bangkit dan hadapi musuh-musuh Melayu ini disekeliling kita. Apa guna nak sokong mana-mana puak sosialis, syiah wahhabi kiasu liberal bila jiwa dan semangat mereka adalah BENCI MELAYU !

Dibelakang mereka adalah puak Kiasu dan Sosialis Religus yang memang benci kewujudan MELAYU dan amalan ISLAM sunni. Kenapa kita masih terikut-ikut rentak dan irama genderang mereka?

Ini bukan lagi soal, Keadilan sosial, Islam PAS, UMNO sekular assobiyah atau mazhab tak boleh pakai, ini soal kemandrian bangsa MELAYU. Kita ada budaya kita. Kita ada sejarah kita yang panjang. Kita ada peradaban dan tamaddun kita yang sama tua dengan mana-mana peradaban dan tamaddun bangsa hebat lain. Kita bukan bangsa lekeh dan boleh diperlekehkan sesukahati mana-mana pihak!

Kita ada bahasa kita sendiri.
Kita ada senibela kita sendiri.
Kita ada falsafah kita sendiri.
Kita ada sejarah kita sendiri.
Kita ada kehebatan tersendiri.
Kita ada kelebihan tersendiri.
Kita ada tulisan dan aksara tersendiri.

Kita ada HAK UNTUK WUJUD SEBAGAI MELAYU DI DUNIA INI !

Kita ada hak untuk mengamalkan budaya, bahasa, agama, politik, peradaban, ketamaddunan, sejarah dan adat resam kita sebagai MELAYU !

Kita tak ambil hak kiasu, tak ambil hak tamil naidoo, tak ambil hak eurasian, tak ambil hak mana-mana PATI imigran pun. Kita sudah Hak Asasi sebagai MELAYU.

Kita bukan bangsa IMIGRAN ! Nenek moyang kita sudah lama bertapak disini sejak beribu tahun lalu dan mendirikan kerajaan-kerajaan purbakala.

Malah candi-candi sekitar Lembah Merbuk bukan dibina oleh bangsa lain. Ianya dibina oleh kepakaran dan senibina nenek moyang MELAYU !

Dan kita semua disatukan kembali dalam perjalanan takdir panjang bangsa Melayu sejak Nabi Ibrahim a.s. bernikah dengan moyang Katurah. Tak percaya ? Meh tengok gambar ni 

File:Gunung Padang Site.jpg

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...