Khamis, 2 Januari 2014

ANWAR IBRAHIM TIPU MELAYU JUGAK !


FIGURA YANG PALING SENSASI DI MALAYSIA. Malaon Anwar Ibrahim , mantan pemimpin UMNO dan mantan TPM. Dibuang dari UMNO kerana terlibat dalam kes liwat dan penyalahgunaan kuasa. Semasa didalam UMNO, memang ramai ler Melayu tertipu dengan drama dan lakunan wara' alim dan penuh idealistik. Kononnya berjuang diatas nama ISLAM. Akhirnya beliau juga yang menempelak hukuman liwat adalah outdated. 

Malaon tu memang sukakan publisiti. Semakin banyak publisiti sensasi semakin populer lah beliau. Itulah cara beliau naik dalam kerjaya politik. Ambe masih ingat, sewaktu beliau dalam UMNO dan menjadi TPM, saban bulan dalam setiap tahun ada je isu-isu sensasi. Semuanya gerak kerja dan perang saraf malaon tu nak fofulerkan dirinya dan membunuh musuh-musuh politikalnya.

Ok lah, Vijay Yuktes mendedahkan mengenai kekayaan dan kemewahan anwar Ibrahim. Tapi, siapa yang tak tau Anwar Ibrahim memang kaya-raya dan miliki harta sana sini? Wang bagi beliau bukan masealoh pun. Sebab itu beliau mampu naik semula dalam politik.

Malaon tu juga lah kini dok rapat dan ketat hantam UMNO macam-macam. Dan secara tak langsung, Melayu pun terpalit dek gara-gara malaon tu. Malaon itu jadikan PENIPUAN dan KELICIKAN sebagai senjata aura nya yang utama. Siapa yang terpesona dengan kepetahan lidahnya bercakap, akan tertipulah oleh malaon tersebut.

Malaon itu bengong tahap cipan terputus ekor. Bila malaon itu setat kutok UMNO, puak Kiasu ambil kesempatan. Buat tindakan dan akhirnya MELAYU PULAK TERDESAK. Bila MELAYU terdesak, malaon itu tak buat apa-apa pun bantu MELAYU keluar dari kekusutan dan kemelut. 

Dari laungannya yg mahu 'Keadilan' buat dirinya, akhirnya bertukar menjadi laungan Kiasu mahu 'Kekiasuan' mereka mendominasi semuanya. Dan masih berterusan, MELAYU dikeji dan dihina serta dicerca melalui kutukan keatas UMNO. 

PKR sudah menjadi wadah perpecahan Melayu. PAS sudah menjadi wadah perbalahan Sosialis Religus-Syiah-wahhabi-Sunni. Yang dulunya tak pernah sehebat kini. Natijah daripada PENIPUAN yang keluar daripada MULUT BUSUK malaon tersebut, Melayu semakin berpecah-belah. Dan yang mengambil peluang ialah DAP KIASU.

Akibat daripada PENIPUANNYA juga, MELAYU generasi muda semakin melupai asal-usul sejarah bangsa mereka sendiri dengan mengagungkan Komunis Kiasu dan Kiasu. Tak ketinggalan puak rasis dari Tamil Naidoo pun turut serta dalam mengutok dan menghina Melayu serta ISLAM. 

So kepada semua MELAYU, bila korang nak sedar ? Korang ada hak keatas Tanah Ini dan keatas semua kekayaan hasil negara ini. Takkan korang nak biarkan puak Kiasu, puak syiah, puak wahhabi, puak liberal dan puak Tamil naidoo rasis pijak dan jadikan korang keldai dan lembu ?

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...