Ahad, 29 Disember 2013

KENAPA PUAK KISAU DAN SYIAH TAK SUKA UMNO BERKUASA?

UMNO ialah UNITED MALAY NATIONAL ORGANIZATION, atau PERTUBUHAN KEBANGSAAN MELAYU BERSATU. Yang dap kiasu, pas syiah dan pgayr tak suka ialah perkatan MELAYU BERSATU. Bila MELAYU BERSATU, depa tak leh nak BERKUASA sebab yang berkuasa ialah UMNO.

Kenapa perlu kita kekalkan UMNO BERKUASA? Selagi UMNO BERKUASA, selagi itu MELAYU BERSATU. Sebab namanya itu sendiri dah sebut MELAYU BERSATU. Bila sebut UMNO bermakna kita berdoa UNITED MALAYS- BERSATU MELAYU. Itu pasal puak dap kiasu, pas syiah dan pgayr taknak lidah kita sebuat UMNO sebab depa taknak MELAYU BERSATU.

Nama PAS hanya PARTI ISLAM SE-MALAYSIA. Tiada disebut pasal UMAT ISLAM BERSATU. Dan apa jenis ISLAM yang kepimpinan PAS bawa pun kita tahu yakni MENOLAK SEMUA MAZHAB FIQH dan SEMUA MANHAJ AS-SYA'ARIYYAH DAN MATURIDIYAH. Depa cuma laung HUDUD dan menyamakan KEBANGSAAN dengan ASSOBIYAH, tapi depa LUPA PASAL BERSATU-UKHUWAH.

Depa propa kat kita suruh TOLAK MELAYU BERSATU ambil PECAH BELAH dan ikut aliran SYIAH KHAWARIJ DAN WAHHABI. Itu ke yang ISLAM mahukan? Mereka dakwa dalam ISLAM TIADA BANGSA, tapi depa lupa dalam ISLAM ADA SEBUT PASAL KETURUNAN dan keturunan itulah BANGSA.

Depa HALALKAN perpecahan sesama bangsa seagama, depa hasut kita supaya TIDAK BERSATU atas nama ISLAM. Begitulah busuknya hati depa. Depa sanggup kafirkan sesama sebangsa dan seagama semata-mata atas alasan POLITIK SEMPIT depa !

Depa mengaku depa berjuang atas ISLAM tapi banyak perkara yang depa BUANG ISLAM. Depa sanggup bersama dap kiasu dan pgayr semata-mata mahu BERKUASA. Dan untuk memastikan DEPA BERKUASA, depa sanggup KAFIRKAN dan FITNAH UMNO macam-macam. 

Akhirnya yang untung adalah DAP KIASU dan puak PGAYR. Martabat ISLAM dipijak, sampaikan bendera pas syiah pun jadi pembungkus mayat bangsa Tamil Naidoo. Apa guna depa bersolat dan berserban bilamana bendera depa cuma cuma taraf membungkus mayat bangsa Tamil Naidoo dalam upacara ritual agama Hindu.

Takkan ini pun kita MELAYU BERSATU takleh nak fikir dan timbangkan dengan akal yang waras?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...