Ahad, 29 September 2013

Berita Baik ! Selamat Tinggal DAP & Dinasti Lim !

DAH PUAS KENA GOMOL, BARU DIA NAK SEDAR DIRI?? Sedar pun diri tu. Dah puas dah kena gomol dan diperkudakan oleh puak - puak DAPigs tu baru la dia nak terngadah ye. Baru la dia nak berpijak bumi yang nyata.....Sekian lama dia dipergunakan oleh DAPigs, apa yang dia dapat? Selama dia jadi Panglima yang menjaga Bontot Si Guan Eng tu, ada orang peduli pada dia?.....Tak ada kan? Jadi apa manfaat yang dia dapat masuk parti tu dulu? Tak de apa jugak ye tak. Maka sebab itulah dia keluar dari parti tu kot. Sebab dia dah tersedar.

Bagus la dia cepat sedar. Jangan la jadi macam orang lain yang masih ada dalam parti DAPigs tu. Sampai hari ni masih lagi nak terus mempertahankan parti Ultra Chauvinist.

Masih jugak diorang merelakan maruah mereka diperlekehkan dan harga diri mereka dilacurkan. Mungkin itu la yang membanggakan diorang kot.

Yang paling sedih ialah orang luar yang tetap jugak nak jadi Pak Angguk Saja untuk parti DAPigs tu. Entah apa yang diorang dapat tak tau la.

Makin merugikan perjuangan sendiri ada la. Tapi itu pun diorang masih tak sedar jugak ke? Kesian sungguh! Dah dipergunakan oleh puak - puak DAPigs tu pun diorang masih tak sedar diri. Inilah masalahnya bila wujud orang yang Gila Kuasa!!! Cakap apa pun tak guna!!! Presiden Kongres Melayu Pulau Pinang (KMPP) Rahmad Isahak hari ini bertindak keluar dari DAP berkuatkuasa hari ini.

Beliau tekad meninggalkan parti tersebut setelah kecewa dengan kepimpinan yang diterajui Setiausaha Agung, Lim Guan Eng.

"Saya hilang kepercayaan terutamanya terhadap setiausaha parti, oleh itu, saya di sini mengumumkan keluar daripada parti berkuatkuasa serta-merta.

"Parti ini sentiasa menggambarkan ia parti berbilang kaum tetapi hakikatnya tidak. DAP bukan parti untuk orang Melayu.

"Sekumpulan kecil orang Melayu dipergunakan untuk menghidupkan teg parti berbilang kaum. Tiada satu kerusi untuk orang Melayu daripada 19 kerusi Dewan Undang Negeri (DUN) yang ditandingi DAP pada pilihan raya umum yang lalu di Pulau Pinang,

Eloklah tu, daripada sokong puak-puak Gila Kuasa cam Kit Siang anak beranak, lebih baik menumpukan usaha-usaha murni memperkasakan Kuasa Politik Melayu.. DAP memang dah lama menutup pintu kepada Melayu. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...