Jumaat, 19 Julai 2013

Tunggul Kayu SkullCrap Dalam PAS Wajib Berhenti Pertahankan Penghina Islam ! Jangan Kianati Lagi Umat Islam

Cukuplah tu wahai puak Tunggul Kayu skullCrap PAS membela penghina Islam dan Melayu di negara ini ! Apa faedahnya kepada umat Islam, kesucian Islam dan kepada perpaduan ummah bila membela musuh Islam yang biadap dan kurang ajar seperti Alvavi -Vavian itu? Kalau dah nak sangat undi puak vavi-vavi cinabeng tu, elok tukar je nama parti kepada Parti Cinabeng Se-Malaysia. Kan mudah orang Islam nak undi UMNO melalui BN. Ini tidak, pakai skullcrap, simpan janggut dan berlakun alim lagi warak untuk pecahbelahkan umat Islam dan melemahkan Islam. Tapi hati macam serigala kelaparan. Apa cer?

Hanipa Moiden dan Aiman Athirah ni taraf mereka lebih rendah dari anjing buldog. Sesama saudara seagama dan sebangsa, mereka nak bunuh sampai mati. Kutok dan mencela Melayu yang sokong UMNO. Tapi kemain berlembut dengan penghina-penghina Islam seperti Alvavi-Vavian. Mana suara-suara tunggul-tunggul kayu skullcrap PAS dalam PArlimen dalam isu ini? Semuanya menikus. Sebab kalau bercakap nanti mereka hilang undi dan duit daripada penaja tokeh cinabeng DAP mereka. 

Puak-puak Tunggul Kayu SkullCrap celaka tu hanya tahu nak putar belit kenyataan Tun Dr M, Pak Lah, DS Najib mengenai Hudud. Tapi penghina Islam yang terang-terang menghina Islam, depa nak beri peluang. Peluang apa nak di beri? Peluang untuk menghina Islam lagi? Supaya yang nampak buruk dan hodoh ialah UMNO? Bodoh tak terbanding tunggul kayu skullcrap PAS ne. Imej Islam apa yang puak-puak tunggul-tunggu kayu skullcrap nak pamirkan? Imej mengizinkan penghinaan ke atas Islam? Begitu? Lebai jenis apa mereka ini? Lebai kambing ragut rumput segar? Atau peminta sedekah Tin Milo ? Elok depa terjun ke laut lah. Tak menyusahkan umat Islam.

Alvavi-Vavian sudah pun di dakwa di mahkamah dengan tiga pertuduhan berasingan tapi dibacakan bersama, di bawah Akta Hasutan, Akta Penapisan Filem dan Kanun Kesiksaan. Semua kesalahan yang di dakwa terhadap mereka adalah kesalahan yang tidak membenarkan jaminan. Jadi, keduanya akan 'beristirehat' di dalam penjara sehingga selesai kes mereka berdua. Satu pengajaran kata Zahid Hamidi. Mereka berdua di dakwa atas kesalahan menghina Islam, memuatnaik gambar bogel dan membuat komen yang boleh mencetuskan pergaduhan. Elok juga pasangan vavi itu duduk diam-diam dalam penjara.

Kepada para tunggulan kayu SkullCrap PAS, yang beriya-iya nak pertahankan penghina Islam, di mana maruah kamu semua? Di celah kangkang kedua vavi berkenaan atau berada dalam mangkuk tandas berayun DAP cinabeng? Apa guna korang hanya berfungsi seperti tisu pengelap najis cinabeng? Masih tak cukup lagi ke peranan korang sebagai tunggul-tunggul kayu SkullCrap yang memecahbelahkan umat Islam selama ini? Dari puak tunggul kayu PAS pertahankan penghina Islam, lebih baik PAS berusaha menyatupadukan umat Islam. Ini tidak, PAS lebih banyak menghabiskan masa mereka berlawan dengan UMNO. Apa faedahnya pun kepada umat Islam bila PAS bertindak sebegitu? Kuasa itu lebih penting dari iman ke wahai PAS? Sudahlah lah tu PAS, buatlah pekerjaan yang lebih banyak memberi manafaat kepada umat Islam dan bukan terhad kepada menjaga Tahaluf Siyasi yang netah ke mana PAS nak bawa. Ke laut agaknya.

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...