Isnin, 22 Julai 2013

BN Mari Beri Projek, Pembangkang Mari Kutok Projek BN Untuk Kroni & Calun, Masuk Gear Gostan

Beza cara pendekatan kempen BN dengan Pakatan DAP-PKR-PAS.

BN ...... 
Kempen BN gerenti mengenai isu pembangunan. Bila Presiden Parti mari, gerenti sedia juta-juta nak beri projek pembangunan kepada rakyat setempat. 

Dan calun akan berjanji mana yang sesuai, wajar, munasabah dan berpatutan. 

PAKATAN DAP-PKR-PAS ....

Ketua Pembangkang mari kempen... tadak janji apa-apa projek pembangunan dan tak perlu juta-juta .. tapi cukup bercakap atas pentas depan ramai-ramai, kutok janji-janji projek pembangunan juta-juta BN semuanya untuk memperkayakan kroni dan calun semata-mata.

Dan calun mereka berkempen... kita akan lawan kerajaan zalim dan korup .. takdak apa-apa janji nak bantu rakyat. 

RAKYAT ...
Biasanya rakyat akan sambut baik janji-janji pembangunan juta-juta, kemudian bila dengar ceramah Ketua Pembangkang yang memukau, akan menolak janji-janji pembangunan. Akhirnya, bertukar fikiran. 

SARANAN

Rakyat perlu diyakini setiap masa bahawa kata-kata Ketua Pembangkang dan calun pembangkang, jika dipercayai hanya menguntungkan kroni , calun dan DAP sahaja. Rakyat juga yang rugi. Pembangunan terlepas ..... Ketua Pembangkang, kroni, calun dan DAP juga yang kaut untung.

Nak mengundi kena ada sifat, " Aku beri Undi Apa Mung Boleh Beri ? Janji tak mao, fitnah tak mao, mao yang real punya kami manafaat hatta dapat sereban ayam pun"


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...