Jumaat, 17 Mei 2013

GRANPA KIT SIANG NAK JADI TUHAN SEBAGAI ASAS HEGEMONI DAP.


Granpa Kit Siang Yang Mahu Menjadi TUHAN PENYELAMAT.

Baginda Rasullullah s.a.w. pernah bersabda bahawa di akhir zaman sewaktu masa peralihan di antara keluarnya Dajjal Al Masikh di Masjidil Aqsa, seseorang itu di angkat menjadi pemimpin kerana kejahatannya. Kit Siang dan kepimpinan pembangang DAP PKR PAS adalah bukti nyata kepada sabda baginda tersebut. Orang menyokong pembangang DAP PKR PAS bukan kerana Kit Siang dan kepimpinan pembangang itu orang-orang baik tetapi kerana kejahatan mereka. 

Pada hari ini, granpa Kit Siang membawa mesej Sosialis Uniti yakni doktrin yang mengangkat taraf seseorang yang jahat perwatakan sebagai TUHAN PENYELAMAT. Tiga entri dalam blognya membawa mesej tersebut. Malah beliau telahpun melabelkan DS Najib sebagai Interim PM. Beliau turut menyerang individu yang mencabar mana-mana orang agar berhijrah ke negara lain jika tidak berpuashati dnegan layanan adil saksama BN kepada semua. 

Sosialis ialah sebuah ideologi tadahan orang-orang kecewa dalam kehidupan mereka. Ianya sebuah kultus yang mengangkat dominan seseorang itu berdasarkan perwatakan jahat dalam diri. Pada pandangan orang sosialis, tiada yang baik dalam dunia ini. Mereka melihat dunia ini melalui kacamata konflik dan pertentangan yang tak berkesudahan. Mereka sentiasa tak berpuashati waima segala kebaikan berada di sekeliling mereka. Itulah yang berlaku dan diamalkan oleh granpa Kit Siang dan diajarkan kepada anak-anak muda kita. Membenci..membenci... menentang...menentang ..akhirnya berputus asa dan hancur.

Kit Siang sedang membina kehancuran untuk membangunkan semula sebuah kekuasaan dominan yang bersifat diktaktor dan penindasan. Bersama dengan Amwar Ibrahim dan beberapa parasit dalam PAS, beliau mahu kerajaan BN dan pemerintahan Melayu Islam digantikan dengan pemerintahan hegemoni DAP.

Kit Siang takkan peduli lagi kepada perkara lain. Matlamatnya jelas. Komitmennya jelas. Hanya satu. Menjadikan hegemoni DAP sebagai menggantikan perkongsian kuasa dalam Barisan Nasional. Selagi Kit Siang tak di bantah dan di lawan habis-habisan selagi itulah beliau terus menerus menipu pengundi Cina dengan konsep penipuan multi-ras.

Realitinya, hegemoni DAP memainkan peranan sebagai Abang Besar kepada semua keputusan Majlis Kepimpinan Pembangang yang tak berdaftar. Mana-mana keputusan yang memberikan kelebihan kepada DAP akan dipersetujui. Mana-mana keputusan yang tak memberi kelebihan kepada DAP akan di tentang keras.

Granpa Kit Siang 'membunuh' semua kredibiliti dan kewibawaan mana-mana pemimpin Melayu Islam, Cina dan India baik di dalam BN mahupun di dalam pembangang. Beliau sengaja membiarkan semua pemimpin sasarannya bertelingkah sesama sendiri. Akhirnya rakyat akan melihat semuanya tak boleh pakai. Pada waktu itulah Kit Siang akan menawarkan DAP sebagai pilihan terbaik kepada rakyat seperti yang berlaku sekarang ini.

Granpa Kit Siang akan memberi laluan kepada pertelingkahan dan menghindarkan dirinya. Begitulah permainan licik granpa Kit Siang. Granpa Kit Siang paling takuti ialah kritikan keras dan terus menerus terhadap dirinya dan DAP.

DAP sememangnya sebuah parti rasis dan cauvinis. Jika diberikan kepercayaan dan amanah pada akhirnya kepercayaan dan amanah itu akan dikhianati. Bukti jelas DAP adalah sebuah parti rasis dan cauvinis ialah mereka menyerang MCA dan GERAKAN kerana kedua parti itu menerima perkongsian kuasa dan kepimpinan Melayu Islam. Satu lagi bukti ialah betapa mereka mempertahankan sekolah vernakular. Sepatutnya DAP yang mendakwa sebagai aprti berbilang kaum berusaha dan menyeru agar sekolah vernakular dihapuskan dan penggunaan Bahasa Melayu sebagai bahasa pengantar sebagai perjuangan mereka.

Tetapi itu tak berlaku.
Kenapa?
Kerana DAP ialah sebuah parti cauvinis rasis yang memperjuangkan dominan satu ras. Granpa Kit Siang mahu menjadi TUHAN menggantikan Allah Ta'ala.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...