Isnin, 1 April 2013

#PRU13 VIDEO SKANDAL POW DUIT KETUA PEMUDA PAS, BIKIN AIB SAJA.

Tewit Jahanam KhairulFahmi Yang Menyamatarafkan Baginda Rasullullah s.a.w dengan Skandal Seks Anwar Ibrahim & Memfitnah UMNO . Tewit itu sendiri telah merendah rendahkan martabat Baginda Rasullullah s.a.w. seolah-olah baginda s.a.w. sama taraf macam Anwar Ibrahim. Semangat assobiyah yang ditunjukkan oleh Khairul Fahmi demi pertahankan kejahatan Anwar Ibrahim samasekali TIDAK BOLEH DI TERIMA!- Na'uzubillahi min zalik
Buruk nya peel manusia-manusia yang mengaku lebih alim lebih lebai dan lebiHIslamik berbanding UMNO. Hipokrit mereka macamlah mereka boleh berjalan atas langit. Mereka sanggup berbohong bertingkat-tingkat melebihi tujuh lapis bumi dan tujuh lapis langit. Kalau nak pertahankan dan jilat sangat pungkoq Anwar Ibrahim sekalipun, buat apa babitkan dan kaitkan nama Baginda Rasullullah s.a.w. ??? Apa justifikasi nya?
Ambe boleh paham lah kalo oranglain amalkan pow-pow angpow duit daripada orangramai. Lainlah kalo puak gampang keturunan kaum Nabi Luth a.s. macam PKR dan DAP kutok serta kaitkan nama baginda Rasullullah s.a.w. untuk menutup segala kebusukan bau hanyir dan hamcing Politik Terkotor deme. Sebab deme memang puok setan iblis laknatullah pun. Otak deme tu semua dah mereng dan biol terlampau-lampau 'beyond repair'.

Ini satu lagi pendedahan daripada sumber Papagomo. Korang nilailah sendiri betapa gampang sikap pemuka-pemuka PAS. Macam peel kaum jahiliyah zaman dulukala. Mulut deme kemain kutuk dan hina UMNO pasal duit. Rupanya, deme sendiri yang 'Tamak Fulus Orang Miskin'. Muka tak malu betul la deme tu. Hipokrasi sungguh pepuak pemuka-pemuka PAS neyh. Menindas dan menzalimi pengikut mereka sendiri. Saksikan dan nilaikan video ini.



UNDI PAS TAK JAMIN KE SORGA
UNDI PKR MEMBAWA MURKA
UNDI DAP MENUJU SENGSARA

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...