Isnin, 8 April 2013

#PRU13 Jom Fikir Kenapa 150 Ahli PKR Keluar PKR Petang Tadi Di Parlimen Kuala Langat Sebab #TolakPR Kerana #BNBagus @barisannasional

Petang tadi berlaku satu perubahan di kawasan Parlimen Kuala Langat. Program KEMBALI KE BN
menyaksikan 150 orang ahli PKR Pulau Carey  menyerahkan Borang Keahlian BN
Lokasi Padang Awam Bt 10 Telok Panglima Garang
Program anjuran MIC Cawangan Taman Jaya Telok, Telok Panglima Garang
Program turut dihadiri 1900 orang penduduk kaum India Pulau Carey.

Kegembiraan jelas terpapar di wajah mereka. Melepaskan Bebanan Tertipo oleh PKR, DAP PAS.

Penyerahan Borang Keahlian Kepada Dato' Shafie Salleh dan Dato Sulaiman Karli
 Otai BN Kuala Langat.

CERITANYA:-
150 orang ahli PKR Pulau Carey dari etnik India telah isytihar keluar PKR Pulau Carey. Program 'KEMBALI KE BARISAN NASIONAL' anjuran MIC cawangan Taman Jaya Telok, Telok Panglima Garang. Program turut dihadiri seramai 1900 orang penduduk Pulau Carey menyaksikan peristiwa bersejarah tersebut.
MORAL OF DA STORI:-
Realiti politik begitulah. Dulu mereka termakan hasutan dan tohmahan DAP PKR PAS. Bila sudah 5 tahun berlalu, barulah nampak. Selain daripada 150 ahli PKR Pulau Carey bernekad keluar PKR, sebelum mereka, dah ramai keluar dan fedup dengan PKR dan Pakatan. Ada yang kena pecat macam dalam PAS. Ada yang dilucutkan jawatan dalam DAP. Macam-macamlah. 
Dalam PKR hampir kesemua peneraju asal PKR suah keluar PKR kerana menyedari mereka di tipu oleh Anwar Ibrahim. Yang tinggal hanya Tian Chua sahaja.
Sememangnya PKR PAS DAP bukan ditubuhkan di atas dasar kejujuran dan kepercayaan. Ketiga-tiga parti tersebut ditubuhkan di atas dasar 'kecewa' dan 'tak berpuashati' dan lahir di jalanan. Mereka adalah hasil konflik. Kerana itu mereka tak mampu bertahan lama. 
Pengundi etnik India pada PRU12/2008 telah dimanipulasi dan diapi-apikan oleh DAP PKR PAS agar bangkit melawan BN. Mereka diberikan bermacam-macam janji-janji manis oleh DAP PKR PAS. Akhirnya, mereka dikecewakan oleh DAP PKR PAS. Kini mereka kembali semula ke pangkuan Barisan Nasional. Tahniah. 
Di bawah ini adalah statistik terkini jumlah pengundi di Selangor.
Tambah kapsyen

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...