Selasa, 19 Mac 2013

PKR BANGI AKUI ANWAR IBRAHIM GAY MULA CARI GADOH DENGAN PAS .

Kerana Harun Din bermastautin di Bangi, maka Bangi menjadi kubu kuat PAS sejak dulu lagi.
Lagipun Bangi adalah bandar akademik dengan UKM nya. Rata-rata orang Melayu yang cerdik-cerdik neyh payah nak ngaku ada oranglain lebih pandai dan cerdik daripada mereka.

CERDIK AKADEMIK TAK BERMAKNA CERDIK BERPOLITIK. KERANA POLITIK INI MEMANG TAKDE SEKULAH PUNYA. SEBELUM PAS JADI RAKAN PAKAT PKR, BANGI SUKAR DITEMBUSI OLEH MANA-MANA PARTI LAIN SEBAB RAMAINYA SIMPATISAN PAS DI KALANGAN KOMUNITI PELAJAR DAN AHLI AKADEMIK. KONONNYA NAK BERI PEMBERAT KEPADA PERJUANGAN ISLAM AKHIRNYA TERPAKSA BERTIMBALAN PRESIDENKAN SEORANG YANG TAK TINGGI PELAJARAN CAM MAT SYABU.

Tapi bila PAS-PKR jadi Rakan Pakat, PKR berjaya tembusi kubu PAS. PKR Mula menjalankan misi indoktrinasi fahaman anti Islam mereka. Akhirnya, PAS ketinggalan jauh di belakang.

Bila PKR BANGI dah berani tewit begitu bermakna kekuatan PKR di Bangi sudah melebih PAS sendiri. Tewit PKR Bangi tu bawa mesej mudah, apa saja masealoh peribadi Anwar Ibrahim itu masealoh peribadinya takde kena mengena dengan PAS atau ISLAM. 

Kita tengok je la nanti sejauhmana orang PAS dan simpatisan PAS sanggup berkompromi dalam soal-soal menyentuh kepribadian pemimpin DAP PKR PAS sendiri yang melampaui dosa tak pakai tudung kepala, rasuah dan penyelewengan kuasa. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...