Isnin, 14 Januari 2013

HIMPUNAN KENA RABA, 0.175% MERABA-RABA.


TARBIYAH RABA-RABA MENUJU PUTRAJAYA.

100% peserta Himpunan Kena Raba percaya dan yakin bahawa hanya melalui tabiat raba dan meraba-raba mampu menipu rakyat mengenai peluang dap pkr pas ke Putrajaya.
Himpunan Kena Raba (sesuai lah dengan temanya Himpunan Shamsidar & ntah hapa lagi)
Rasanya tak payah nak tulis panjang-panjang kan sebab semua rakyat Malaysia pun tahu apa tujuan dna niat sebenar Himpunan Kena Raba. 

Tak patutlah dap pkr pas nak paksa-paksa rakyat Malaysia asik berhimpun di hujung minggu.
Orang pun nak berehat-rehat dan bersantai-santai bukan nak layan politik pun. 

Teori Revolusi kat Malaysia tak laku sangat kecuali kepada segelintir kecil rakyat Malaysia yang fikir nak jadi popular kena jadi revolusioner. tapi Tok Guru mereka Isham Rais dulu dok lari kecot telo selama 23 tahun. Revolusioner sangat le Isham Rais tu. 
Sebab itu Hamba tak kesah sangat pasal anak-anak murid Isham Rais macam budak tak cukup vitamin matang. 

Terbukti dalam bidalan Bila Guru Kencing Berdiri, Murid kencing berlari.
Bila Isham Rais terkencing-kencing lari luar negeri, muridnya tercirit-cirit lari keliling.
Golongan yang gelar diri mereka sebagai Revolusioner Malaysia sebenar semangat kotey je.
Sekali-sekala mengeras lah.
Lepas tu lembik balik macam kepala kura-kura masuk cengkerang,
Orang macam ini ke kita nak harap memacu negara?

Realitinya, rakyat Malaysia ini suka kehidupan aman damai.
Nak cari makan senang,
Kalau ikut cara dap, orang Cina pun risau nak cari makan.
Kalau ikut cara PAS, papalih berbelit lidah macam serban mereka.
Kalau ikut cara PKR, mampus tak makan. 

Lepas ini Hamba nak tulis lah pasal realiti hakikat politik di Malaysia, yea tak?
Lebih molek berpijak di alam nyata daripada nyesakkan pala hotak dengan teori-teori sasaulisma.

Rakyat Malaysia lagi matang daripada politikus dap pkr dan pas dan puak revolusioner serta demonstran.
Kini Revolusioner dah jadi RABASINISANA DERRR ...


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...