Khamis, 27 Disember 2012

KE MANA HJ HADI MENYOROK SEKARANG ?


AMANAT HJ HADI pada 4.7.1981 sudah tak mampu lagi dinafikan kewujudannya oleh dap pas pkr. Memang jelas dan terang di dalamnya Hj Hadi mengkafirkan orang UMNO dan menjanjikan MATI SYAHID kepada sesiapa melawan UMNO. Bila berlaku tragede memali kerana AMANAT KERA-MAT nya itu, Hj Hadi tidak mengambil tanggungjawab. Sebaliknya mempersalahkan UMNO serta menipu rakyat dengan menabur minyak wangi ke atas kuburan mangsa-mangsa AMANAT nya. Selama 31 tahun umat Islam menjadi keliru dan kacau-bilau akibat AMANAT SETAN nya itu. Tak pernah sekali pun Hj Hadi menarik balik AMANAT SETAN nya itu. Tapi Pok Nik hadiahkan Ngeh dan Ngor 10, 526 ekar tanah dan berikan gelaran 'Kalipah' kat Guan Eng orang kafir harbi buat pada masakini. Dengan UMNO, Hj Hadi dan Pok Nik kafirkan mereka dan menjanjikan sorga serta mati syahid kepada pihak yang melawan UMNO yang kononnya sudah kafir kerana menegakkan Perlembagaan kafir. Memang dah nyanyuk tahap gaban dua ekor pemimpin PAS itu. 

Pok Nik dikatakan mencabar Hj Hadi mempertahankan Amanat Setan nya. Sebabnya mudah. Amanat Setan itu membawa Pok Nik menjadi MB Kelantan dan mampu menghadiahkan 10 526 ekar tanah kepada Ngeh dan Ngor. Dan kerana Amanat Setan itu juga, Pok Nik kata 'PAS sanggup terima bantuan setan". 


Amanat Hj Hadi sudah ada selama 31 tahun tanpa Hj Hadi merasa sesal dan kesal sedikitpun kerana amanat setan itu. Bahkan Pok Nik sepatutnya sebagai orang yang mengaku lebih pandai mengenai hukum-hakam daripada sekelian para ulama muktabbar dari dulu sampai sekarang, mereka berdua wajib memperbetulkan keadaan.

Malangnya mereka berdua masih terus-menerus mempertahankan kejahilan mereka sendiri. 


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...