Ahad, 11 November 2012

SIAPA SEBENARNYA SITI MAEMANAH KASMAN?@NajibRazak

SITI MAEMANAH KASMAN PEMBANTU RUMAH (?) 25 TAHUN MEMBUAT DAKWAAN YANG HAMPIR SAMA SEPERTI ISU WANITA CINA BOGEL TERESA KOK DULU. KENAPA KALI INI MELIBATKAN SEORANG WARGA INDONESIA ?
SIAPA SEBENAR SITI MAEMANAH KASMAN INI?
DI MANA KAH LAPURAN PERUBATAN BELIAU?
BELIAU TAK NAMPAK PUN SEPERTI MANGSA TRAUMA PEMERKOSAAN PUN ..SELAMBA DERK JE WAJAHNYA MALAH MACAM BERBANGGA PULA BERGAMBAR.
Intergriti PDRM sekali lagi di ulah kan oleh satu gerak kerja tersusun daripada pakatam ahzab. Utusan Malaysia melapurkan:-
BUKIT MERTAJAM 10 Nov. - Seorang pembantu restoran warga Indonesia membuat laporan polis kerana mendakwa dipaksa melakukan hubungan seks ketika ditahan di sebuah balai polis di sini semalam.
Mangsa, Siti Maemanah Kasman, 25, mendakwa dalam kejadian itu, dia ditahan oleh tiga anggota polis berusia lingkungan 20 hingga 30-an berdekatan sebuah pusat beli-belah di Perai semasa berada di dalam sebuah teksi, pada pukul 6.20 pagi.
Katanya, anggota tersebut yang memakai uniform lengkap memintanya menunjukkan pasport.
"Ketika itu saya hanya membawa salinan pasport sahaja dan salah seorang anggota polis tersebut memberitahu ia sudah tamat tempoh dan tidak sah.
Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Jenayah/20121111/je_03/Wanita-dakwa-dipaksa-lakukan--seks-di-balai-polis#ixzz2BsgqwMH4 
Hamba malas nak ulas  panjang-panjang benda ni sebab dari penceritaan pengadu pun hamba dah boleh agak ianya suatu cerita rekaan semata-mata.Banyak perkara yang mengundang pelbagai persoalan kepada kebolehpercayaan pengadu.

Pertama, kenapa beliau boleh berada di dalam teksi di sebuah pasaraya ?
Seolah-olah beliau sengaja menunggu untuk di tangkap dan hanya membawa salinan fotostat pengenalan diri sahaja.

Kedua, kenapa beliau tak menghubungi majikan beliau serta-merta semasa beliau di tahan?

Ketiga, kenapa beliau tidak pergi ke hospital untuk pemeriksaan doktor?

Keempat, sebagai seorang yang mendakwa menjadi mangsa rogol, beliau tidak menunjukkan sebarang tanda-tanda trauma pasca rogol yang sudah diterima umum dalam dunia perubatan. Malah beliau menunjukkan inisiatif yang sungguh luarbiasa bagi seorang mangsa rogol. Seolah-olah terlatih dan bertindak mengikut suatu susunan lengkap.
Kelima, di mana bukti video dan bukti-bukti sokongan lain?

Insiden ini berlaku di Pulau Pinang. Sebuah negeri di bawah tadbiran regim DAP laknatullah. Sebelum ini. Kalipiah Guan Neneng ada membuat tuntutan agar dibenarkan mempunyai pasukan Polis Negeri sendiri. 

Kita juga tahu pkr mempunyai pusat latihan di Utan Kayu Jakarta Timur Indonesia. Kita juga tahu mengenai ledakan isu berkaitan warga mah-amah Indonesia yang bekerja di Malaysia. kita juga tahu sentimen pro pkr di Indonesia yang sebelum ini pernah membakar bendera Malaysia dan melemparkan tahi manusia ke kedutaan Malaysia. Malah pegawai-pegawai kedutaan Republik Singapura pun turut terlibat dalam BERSIH.

Kita juga tahu pakatam ahzab berada dalam keadaan defensif apabila timbul isu berkenaan kenyataan kebebasan beragama oleh Nurul Izzah dan isu penjualan aset dua kali oleh regim Guan Neneng.

Kita juga tahu Irene Fernandez mahu mengadakan demo 'Keganasan Polis' tidak lama lagi. 

Kita juga tahu Pakatam Ahzab sedang berkira-kira hendak mengadakan demo di JPN atas isu 'Taraf kerakyatan Penduduk Tetap etnik India tak lama lagi. 

Kesemuanya ini bila kita cantum satu persatu kita mendapat satu gambaran konspirasi terancang oleh pakatam ahzab pada skala besar.

Selepas ini pakatam ahzab akan memalu genderang pancaragam band mereka dalam kesemua isu-isu yang disatukan bagi menggugah ketenteraman awam dan negara. 

Adakah anda mahu terpedaya lagi atau pada kali ini bangkit dan memberikan amaran kepada Pakatam ahzab?


Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...