Selasa, 18 September 2012

BUDAYA REVOLUSI SOSIALISMA PEROSAK AKIDAH ISLAM.

Filem 'Innoncence of Muslims' memang menghina Akidah Islam dan baginda Rasulullah s.a.w. Kelompok yang berani menyokong penghinaan tersebut adalah golongan Liberalisma, Sosialisma dan Pluralisma. Apabial Pemuda UMNO menyeru agar bantahan di buat ke atas filem tersebut, puak Sosialisma DAP seperti Pengerusi DAP Perak memperli dan menyindir usaha tersebut. 

Bantahan tersebut bakal di buat dengan gabungan Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dengan Dewan Pemuda PAS. Mungkin inilah yang menakutkan DAP yang anti ISLAM & MELAYU. Sebarang kerjasama di antara UMNO-PAS akan di tentang hebat oleh DAP kerana takut orang MELAYU BERSATU. 

Menuduh bantahan tersebut kerana dasar politik , Pengerusi DAP Perak yang anti Islam dan Melayu berani mengatakan bahawa bantahan itu buang masa dan tenaga orang Islam sahaja. Sekali imbas kita dah tahu niat sebenar DAP untuk mengagalkan bantahan itu bersesuaian dengan semangat fahaman SOSIALISMA DAP YANG ANTI ISLAM & MELAYU. 

Budaya Revolusi Sosialisma tidak melibatkan anak-anak muda komuniti Cina tetapi hanya melibatkan anak-anak muda Melayu yang mudah terpengaruh dengan budaya liar untuk mencari keseronokan semata-mata tanpa memikirkan impak kesan kepada agama, negara dan bangsa. 

Mohonlah kepada anak-anak muda Melayu agar tidak terjerumus ke dalam perangkap dan jerat merbahaya Budaya Liar dna Ganas Revolusi Sosialisma yang ditunjangi oleh DAP dan puak Sosialisma di dalam PKR serta Sosialuis Religus (Parasit PAS) di dalam PAS.

Fikirlah. Kalau hanya nak berseronok tapi hanya menjadi alat manipulasi ahli politik jahat seperti DAP buat apa? 

TOLAK PAKATAM JAHANAM PADA PRU 13 NANTI !

Begitulah bencinya DAP kepada ISLAM dan MELAYU yang diserapkan ke dalam semangat REVOLUSI REFORMASI dan dakyah putar belit sejarah kemerdekaan negara, 



Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...