Khamis, 16 Ogos 2012

PUAK GAMPANG BUDU BANTU KIT SIANG HALANG TANDA PUTERA


Beratus kali puak cauvinis rasis ala komunis DAP cuba memadamkan sejarah tragedi 13 Mei 1969. Mereka tidak mahu generasi yang lahir selepas 20 tahun dan 30 tahun merdeka mengetahui sejarah sebenar puak DAP Kit SIang mencetuskan tragedi 13 Mei 1969 berdasarkan kejayaan pengalaman PAP pada tahun 1964.  Tapi Kebenaran tetap juga akan caranya tersendiri untuk diketahui. 

DAP cauvinis rasis komunis tidak pernah sekalipun memohon maaf kepada semua rakyat Malaysia di atas kecurangan dan kejahatan mereka mencetuskan tragedi 13 Mei 1969. Sebaliknya mereka berusaha memperalatkan puak politik gampang budu untuk menutup kebenaran 13 Mei 1969. Jangan takut membicarakan tragedi 13 Mei. 

Kita membicarakannya kembali kerana kita tidak mahu pepuak cauvinis rasis dan puak gampang budu bertindak sekali lagi menghancurkan negara ini dan pembinaan negara bangsa Malaysia. 


DAP cauvinis rasis ultra kiasu komunis dan puak politik gampang budu tidak pernah serik dan tidak pernah mahu mengendur. Mereka tetap mahu memperjuangkan agenda politik gampangan murahan. Modal politik gampangan mereka ialah tajuk-tajuk rasisma dan agenda kristianisasi. 

Selagi umat Melayu yang di peringkat bawahan masih mahu menuruti dan mengikuti perbalahan politik selagi itulah kejahatan akan tersebar luas di bumi bertuah ini.

Apabila umat Melayu kembali mengingati dan menyoroti tiga perkara keturunannya, warisan keilmuannya dan warisan ketuhanannya maka terbuka pintu perpaduan. 

Bila terbuka pintu perpaduan maka terbukalah pintu kemaafan,

Terbuka pintu kemaafan maka terbukalah pintu mengembalikan hak masing-masing.

Bila hak-hak sudah dikembalikan ke tempat asalnya maka terbukalah pintu Rahmat seluas-luasnya.

Tidakkah tu yang diingini oleh kepimpinan tertinggi UMNO melalui wasatiyyah dan 1 Malaysia?
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...