Jumaat, 17 Ogos 2012

JANGAN RAMPAS SAMBUTAN KEAMANAN KEMERDEKAAN & AIDILFITRI KAMI !


 JANGAN RAMPAS KEAMANAN KEMERDEKAAN DAN AIDILFITRI KAMI !

Pengalaman di Syria - umat Islam berbeza pahaman politik sedang bunuh membunuh di antara satu sama lain. Ini berlaku kerana umat Islam melupaikan bahawa mereka seagam dan sekuturunan. 

Pengalaman di Rohingya - umat Islam di bantai dan di bunuh oleh puak ektrimis cauvinis agama di Myanmar. Agama Buddha yang dikatakan TIDAK BOLEH BUNUH NYAWA tapi penganutnya terlibat dalam keganasan melibatkan nyawa. 

di Malaysia- puak yg peel haramjadah gampang budu seperti di Syria dan di Myanmar cuba mengwujudkan suasana sama seperti di Syria dan di Myanmar. 

Adakah anda mahu menjadi sebahagian dari sejarah yang mencatitkan bahwa anda adalah sebahagian daripada unsur-unsur keganasan dan genosid?

Jangan hadiri sebarang demonstrasi dan bantahan oleh puak komunis 'Blacks-Out!" Pakatam. 

Punca Tragedi di Syria. 

Syria di perintah oleh puak yang menamakan diri mereka sebagai golongan revolusioner. Mereka adalah puak sosialis nasionalis menamakan parti mereka parti Ba'ath. Sesetangah mereka berfahaman Syiah Alawiyyah yang menghalalkan darah Ahlussunnah Wal Jamaah. 

Pergolakan di Syria tercetus kerana gelombang Arab Spring yang didalangi oleh anasair-anasir zionis. Malah dalam sebuah hadis sohih , baginda Rasullullah s.a.w. pernah menceritakan mengenai hal berlakunya pergolakan di Syria oleh kelompok yang di sebut sebagai As-Sufyani. Siapakah golongan As-Sufyani ini ? Berikut adalah dua petikan hadis mengenainya:
"Sebelum (munculnya) al-Mahdi, as-Sufyani akan muncul bersama-sama 360 pasukan (tentera) berkuda, kemudian dengan diiringi oleh 30,000 (tentera) yang dipimpin oleh Kalb, iaitu bapa saudaranya. As-Sufyani kemudian mengerahkan askarnya ke Iraq. Dalam serangan ini, 100,000 orang terbunuh di Zaurak, iaitu suatu kota di Timur. Setelah itu, mereka menyerbu Kufah. Lantas (ketika itu) muncullah Panji-panji (Hitam) dari Timur. Yang memegang benderanya ialah seorang Pemuda dari Bani Tamim yang digelarkan Syuaib bin Saleh. Dia (at-Tamimi itu) kemudian menyerang sekelompok tawanan daripada penduduk Kufah dan membunuh semuanya. Setelah itu as-Sufyani mengerahkan sebahagian tenteranya (pergi menyerang) Madinah. Mereka terus menyerang Madinah selama tiga hari lalu menuju ke Makkah. Ketika mereka sampai di al-Baidak, Allah memerintahkan Jibril supaya menghentakkan kakinya dengan sekali hentakan, yang mana dengan hentakan itu, mereka jadi terbenam ke dalam bumi sehingga tidak berbaki melainkan dua orang yang kemudian menyampaikan (perihal) peristiwa tersebut kepada as-Sufyani. Tetapi as-Sufyani tidak menghiraukannya. Lalu dia mengirimkan dua orang (keturunan) Parsi untuk meminta bantuan (kerajaan Romawi) menaklukkan Kostantinopel. Oleh raja Romawi, permintaannya ini segera dikabulkan (lalu dihantar pasukan tentera yang ramai untuk membantu). Tetapi ketika kedua-dua orang (utusan) ini sampai di pintu gerbang Damsyik, mereka dibunuh orang. Selain itu, as-Sufyani juga membunuh orang yang mengingkari dirinya, bahawa ada seorang perempuan duduk-duduk di atas pahanya di pintu gerbang di Damsyik. Ketika itulah terdengar satu seruan dari langit, “Wahai (sekalian) manusia, sesungguhnya Allah telah membinasakan orang-orang yang zalim, orang-orang munafik dan sekutu-sekutu mereka. Allah telah mengangkat seorang yang terbaik dari umat Muhammad SAW sebagai pemimpin kamu semua. Oleh itu, sambutlah dia di Makkah. Dia adalah al-Mahdi yang bernama Ahmad bin Abdullah
Lalu ada satu pertanyaan kepada Rasulullah SAW, “Wahai Rasulullah, bagaimanakah kami dapat mengenalinya?” Jawab baginda, “Dia adalah dari keturunanku, iaitu perawakannya seakan-akan Bani Israel, kulitnya kemerah-merahan seolah-olah wajahnya bercahaya laksana bintang, pipi kanannya bertahi lalat hitam (yang hidup). Dia tampan orangnya, berusia 40 tahun. Dia akan didatangi oleh Wali-wali Abdal dari Syam, Wali-wali Nujabak dari Mesir, Asoib dari Timur dan pengikut-pengikutnya. Mereka kemudian pergi ke Makkah bersama-sama, lantas (setelah membaiat Imam Mahdi) berangkat (pula) ke Syam. Waktu itu, Jibril berada di depannya dan Mikail berada di belakangnya. Penghuni langit, penduduk bumi, burung-burung, binatang buas dan ikan-ikan di laut semuanya suka/redha kepadanya. Air menjadi mudah (didapati) di mana-mana negeri pun yang dikuasainya, sungai-sungainya mengalir (deras dan banyak), harta karun (melimpah ruah dan) mudah didapati. Dia lantas pergi ke Syam dan menyembelih as-Sufyani di bawah pokok yang dahan-dahannya (menjulur) sampai ke Laut Tibriyah.”
"Seorang lelaki bernama As-Sufyani akan datang dari tengah kota Damsyik. Kebanyakan tenteranya adalah dari Bani Kalb. Dia akan membunuh (ramai orang) sehingga memperkosa wanita dan membunuh kanak-kanak. Maka datanglah suatu kaum dari Qais lalu membunuh mereka semuanya. Kemudian keluarlah seorang lelaki dari ahli keluargaku di Al-Hirrah dan berita itu sampai kepada As-Sufyani. Dia segera menghantar pasukan tenteranya tetapi menderita kekalahan (teruk). As-Sufyani bangun memimpin sendiri pasukan tenteranya sehingga mereka sampai di kawasan gurun lalu ditelan oleh bumi.”
Menurut pendapat yang sudah lama dilupakan, kupasan As-Sufyani ialah seperti berikut:-
AS SUFYANI ADALAH SALAH SEORANG KETUA SUKU KAUM BERBANGSA YAHUDI YANG MENOLAK TAURAT DAN INJIL AKIBAT GILA KUASA PANGKAT DAN DERAJAT . 
DARI KETURUNANNYA MELAHIRKAN SEORANG CUCU TERKENAL DAN DIPERCAYAI OLEH KAUMNYA YANG MUNCUL DI ZAMAN RASULULLAH SAW DAN MULA MEMPORAK PERANDAKAN ISLAM DI ZAMAN SAIYIDINA ALI. 
DIA ADALAH MERUPAKAN KETUA PUAK YAHUDI ORTODOX PENYAMAR ISLAM YANG TIDAK DISEDARI UMAT ISLAM KERANA AJARANNYA TURUT MENINGGALKAN KESAN KHAS KEROHANIAN DI DALAM DIRI PENGANUTNYA, PEMERHATI DAN PENYANJUNGNYA. 
AJARAN SYIAH MENANAMKAN RASA KECINTAAN YANG MENDALAM KEPADA ALLAH, ALI, PARA IMAMIAH DAN AL MAHDI HASSAN ASKARI. 
As Sufyani adalah datuk nenek moyang asli berbangsa yahudi bernama Abu Sufian yang melahirkan cucu ketujuhnya bernama Abdullah Ibnu Saba' sebagai pengasas agama syiah pertama yang memang amat rahsia perancangannya dari dahulu. 
Mereka memilih keluarga Ali kerana di sanalah terbelahnya dua kelompok besar kumpulan penyokong dan penentang Saiyidina Ali k.w. yang boleh meruntuh dan mengelirukan umat islam yang terperangkap dalam buaian jiran mereka yang disangka tidak perlu diwaspadai, walhal itulah dia yahudi asli yang taat beragama dan sememangnya lahir dari tanah tumpah darah bani Ishak dan Yaakob di sekitar Iraq membawa ke Palestine.
Yahudi islam tiru tiruan ini kami kenalkan sebagai umat islam syiah yahudi yang berpengkalan di negara Iran keseluruhannya kecuali beberapa kerat dari mereka yang akan bertaubat dan menyedari penipuan yang dilakukan oleh para pemimpin mereka nanti.
Kekecohan di Syria bukanlah dicetuskan untuk mendapat keamanan dan keadilan daripada pihak pemerintah Syria.

Ianya adalah pertentangan konflik di antara orang Islam (Golongan Abdal) dengan orang Islam (kelompok As-Sufyani) di mana golongan Ruwaibithah menjadi punca segala kezliman. 

Punca Tragedi di Myanmar.

Ianya bermula apabila berlaku salah faham mengenai insiden rogol bunuh seorang wanita kaum Rakhine beragama Buddha, Di mana puak Bengali (imigran Bangladesh) di tuduh melakukakann. Menyebabkan serang ke atas sepuluh orang Rohingya di dalam bas dan mengakibatkan kematian. 

Bermula lah siri serang balas. Di mana ada bukti-bukti menunjukkan pihak keselamatan Myanmar turut terlibat dalam pembantaian Rohingya. Kanak-kanak turut di bunuh. 

Puncanya kerana sikap melampau dan ekstrimis agama dan diskriminasi kaum. 

Isu Tema Kemerdekaan & BERSIH 4.0.

Manakala di Malaysia pepuak ekstrimis agama dan cauvinis rasis yang di bantu kuat oleh pepuak gampang budu mahu menyebar luas kan fahaman As Sufyani dan tragedi konflik agama dan kaum di Malaysia melalui tema kemerdekaan yang berbeza dan BERSIH 4.0 pada malam sambutan Hari Kemerdekaan.

Bagi Melayu yang tak makan budu bangkitlah dengan semangat kental yang utuh menyakini bahawa assobiyah budu tak mampu menyatupadukan semua Melayu. Tapi Sumpah Pulau Tawar mampu menyatupadukan semua Melayu. 
Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...